forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Sport (http://forum.slabute.ro/sport/)
-   -   Sport facut CORECT (http://forum.slabute.ro/sport/sport-facut-corect-10587.html)

miras 12 nov 2011 11:25:54

Sport facut CORECT
 
pentru ca am incercat diferite filme si tipuri de exercitii, tot felul, total nepotrivite pentru mine, m am gandit dupa ce am gasit cele 2 filme pe youtube (ele sunt postate integral) sa impartasesc cu voi, poate aveti nevoie sa stiti, in cazul in care nu stiti, cum se fac exercitiile corect, pentru a nu agresa articulatiile si coloana vertebrala. desi, eu am filmele respective pe calculator, m am grabit sa fac diferite exercitii gasite prin forum, care nu mi au facut bine. am fost sedentara foarte multa vreme, deci sunt incepator in de-ale sportului, chiar daca in adolescenta am fost o sportiva.
ideea mea e de a va informa, observand prin multe jurnale ale slabutelor, mii de exercitii de abdomene, dupa parerea mea executate fals.
v as recomanda sa luati aminte de ce spune steve! sa luati sfaturile lui ca si litera de lege in executarea exercitiilor!


Super ABS - Beginner


BORKED


Super ABS - Advanced



BORKED

R.I.P. Steve!

ella 78 12 nov 2011 11:38:08

re: Sport facut CORECT