forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/index.php)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/forumdisplay.php?f=353)
-   -   Be healthy,be happy (http://forum.slabute.ro/showthread.php?t=12409)

lavinia elena 16 sep 2013 10:56:40

Re: Be healthy,be happy
 
ce facultate?da ,vreau la medicina aici in Craiova

elle24 16 sep 2013 12:24:40

Re: Be healthy,be happy
 
Citat:

Anterior postat de lavinia elena (Post 1298229)
ce facultate?da ,vreau la medicina aici in Craiova

O,super.Si eu sunt la medicina(tot aici) si imi place foarte mult,chiar daca este foarte greu.

lavinia elena 16 sep 2013 12:48:20

Re: Be healthy,be happy
 
ce tare :)).cum e?cum a fost admiterea?imi e tare frica..in august m-am apucat de meditatie la chimie pt ca sunt varza ..sper sa am timp sa invat

elle24 16 sep 2013 13:00:34

Re: Be healthy,be happy
 
Citat:

Anterior postat de lavinia elena (Post 1298259)
ce tare :)).cum e?cum a fost admiterea?imi e tare frica..in august m-am apucat de meditatie la chimie pt ca sunt varza ..sper sa am timp sa invat

Admiterea nu a fost foarte grea,am facut grilele de atatea ori incat la multe le stiam raspunsul pe dinafara.
E bine ca te-ai apucat de meditatii din timp.Eu la chimie nu am avut mari probleme.In liceu am facut ca lumea,am avut si un profesor mai exigent,Branzan,poate ai auzit de el(am facut in Carol).Bine,am avut si o profesoara de meditatie extraordinara,era imposibil sa nu intelegi ce iti explica.Problemele nu imi placeau deloc,asa ca norocul meu a fost ca la admitere nu au cazut deloc.
La biologie m-am apucat prin toamna,destul de tarziu,dar am avut iarasi o profa foarte buna,la care nu puteai sa te duci cu lectia neinvatata si asta m-a ajutat foarte mult.In plus iti explica orice astfel incat sa si pricepi si sa si retii.
Eu am intrat cu 9,33 ,ultima medie parca a fost 8.90 si cv.
Eu zic ca ai timp sa inveti.Trebuie sa iti organizezi bine timpul ca sa poti sa inveti si pentru bac si pentru admitere.