Subiect: Jurnal deyuk
View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 28 aug 2012, 10:52:38
deyuk's Avatar
deyuk deyuk este deconectat
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 18 iul 2012
Locaţie: Iasi, Romania
Dieta: Dukan
Date: 175cm, 65kg
Mesaje: 42
Aprecieri acordate: 1
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Jurnal deyuk

Buna dragele mele Slabute! Ma bucur ca in sfarsit am gasit un loc unde, sper eu, sa am parte de tot suportul si motivatia de care am nevoie pentru a deveni si eu o adevarat Slabuta!!
Dar sa o iau cu inceputul... Numele meu e Andreea si sunt eleva in clasa a 10(mai nou, hihi). De cand ma stiu am fost mai plinuta, dar eram impacata cu asta<aici intervine si faptul ca...aveam persoane care ma placeau exact asa cum aratam, la baietzi ma refer>. Dar vremurile se schimba si am ajuns sa cantaresc, dupa sarbatori, la cei 172 cm ai mei (acum aproximez, pe vremea aia nu exista cantar la mine in casa) aproximativ 80kg. Am fost ok pana in momentul in care am observat ca nu se mai aseaza bine pe mine nici o haina!! Groaznic groaznic!! Dar adevarul era ca nu faceam nimic in aceasta privinta. Si totusi, anul asta, prin mai, a intrat in viata mea Cristi(nu stiu cum sa va explic... e un fel de iubit. E mai complicat). E adevarat ca el a fost cel care a facut primul pas(asa bolovan cum eram). Si de atunci, fara sa vreau in mod special, am inceput sa slabesc renuntand la paine dulciuri si prajeli. Si asa am ajuns intr-un timp relativ scurt(2 sapt) la 76 kg(atunci m.am cantarit prima data. Si imi era foarte rusine de mine!). Si cum cu Cristi ma vad o luna da, una nu(asa e serviciul lui), am zis ca ar fi bine venita o schimbare la mine... Si asa, in luna iunie am slabit 6 kg. Defapt primele 4 kg le-am slabit intr-o slaptamana mancand numai biscuiti Dita(1 pachetel de 80 g/zi) si o fructa. Adica infometare, in mare parte. In urmatoarea perioada am inceput sa mananc iar fulgi de porumb cu iaurt, combina