Subiect: Jurnal carmen76
View Single Post
  #16 (permalink)  
Vechi 27 mar 2011, 21:48:47
carmen76's Avatar
carmen76 carmen76 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 14 mar 2011
Locaţie: bucuresti, Romania
Vârsta: 47
Date: 165cm, 60kg
Mesaje: 12
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal carmen76

note de jurnal:

Au trecut 2 saptamani de cand v-am cunoscut.
Incep sa ma dezmeticesc, sa ma familiarizez cu site-ul. Am citit si regulamentul + ceva din restul sugestiilor Slabutei (careia ii multumesc pt. rabdare... Multumesc si administratorilor ca au avut rabdare cu mine, avand in vedere ca am (semi)-incalcat niste reguli (de postare a alimentelor, intrebarilor...).
Probabil ca astea sunt greseli de incepator, tolerate pana la un punct.

Din pacate, la capitolul slabit stau mai prost decat ma asteptam (ma cunosteam - sigur mi s-a modificat metabolismul!) Eram convinsa ca-n primele 2 saptamani voi ajunge de la 68 la 60 de kg! Gresit! Abia daca am dat jos 3-4. Si asta se vede doar la burta.

Privita optimist, evolutia mea poate sa insemne ca "slabesc sanatos".
Da, aici avem un castig - mananc sanatos (in sensul bun si nu f. mult. Nici dulciuri nu-mi cere (inca) organismul. Am avut o abatere in 2 saptamani - 2 felii (mici-mici) de pizza, la o petrecere, ieri. Am calculat (scria pe cutie) si aveau vreo 300 kcal. Nu e grav. Doar ca le-am mancat seara, tarziu... totusi, azi nu sunt "mai grasa"... Adica sunt la fel de grasa ca alaltaieri ....

Gata. Voi incepe un program de exercitii fizice usoare (gen 10 - 15 minute pe zi... seara, inteleg ca ar fi mai bine sa le fac). Dar asta, de maine... Si poate, in final ajung la programul ideal de 1h (ceva cardio) de 3-4 x /saptamana.

Apropo de exercitii. Cand o fi bine sa mananci - inainte (cu 1-2 h) sau dupa exercitii? Si daca dupa - la cat timp?