View Single Post
  #6 (permalink)  
Vechi 25 nov 2016, 13:13:51
Michelina's Avatar
Michelina Michelina este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 18 apr 2011
Locaţie: Suceava, Romania
Vârsta: 53
Dieta: Intuitive eating
Date: 163cm, 61.5kg
Mesaje: 9.417
Aprecieri acordate: 6.738
Am fost apreciat(a) de 14.503 ori in 6.531 mesaje
Implicit Re: Casuta slabutelor

Eu (cred) ca am tinut toate dietele de pe lume - nu cred ca mi-a scapat vreuna. Dar acum incerc doar sa mananc 3 mese pe zi - fara gustari ( chestia asta inca nu mi-a iesit niciodata inca - dar nu disper) cu pauze nu mai mari de 5 ore intre mese. Dar nici mai mici de 3-4 ore.
Incerc sa nu mai fiu lacoma - sa mananc mestecand mai mult, cu mintea la mancare si nu la televizor, calculator ( 2 mese le iau la munca in timpul saptamanii).
Incerc sa resping ideea de dieta - singurul lucru e ca incerc sa evit alimentele care nu-mi sunt indicate pentru grupa sangvina. Dar fara disocieri, fara cantarit. Cred ca in ultimii ani devenisem obsesiva cu cantaritul si analizatul compozitiei mancarurilor.
Incerc sa nu mananc prea gras - dar nici complet degresat.
Incerc sa tin posturile - momentan doar miercurea si vinerea - inca nu ma pot gandi ca 40 zile sa nu ma ating de proteine animale.

Si bineinteles ca incerc sa fac zilnic sport.
Voi?
__________________
[/URL]
"Pentru a fi fericit este esenţial să ai ceva de iubit, ceva de făcut şi ceva spre care să năzuieşti." - William Blake
Michelina, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1666 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1149 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1150 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Urmatorii 2 membri au apreciat mesajul lui Michelina:
corinnef (01 dec 2016), Onutza15 (25 nov 2016)