View Single Post
  #9 (permalink)  
Vechi 25 nov 2016, 20:16:30
Michelina's Avatar
Michelina Michelina este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 18 apr 2011
Locaţie: Suceava, Romania
Vârsta: 53
Dieta: Intuitive eating
Date: 163cm, 61.5kg
Mesaje: 9.417
Aprecieri acordate: 6.738
Am fost apreciat(a) de 14.503 ori in 6.531 mesaje
Implicit Re: Casuta slabutelor

Persoanele care stiu mai putine despre diete slabesc mai usor. Si eu cand nu imi bateam atata capul cu dietele slabeam usor. Era simplu - mancam mai putin. Acum imediat ma ingrijorez - daca sunt prea putine calorii, daca-s prea putine proteine, Daca mi se incetineste metabolismul, etc, etc.
Aia e sanatoasa - o mananc - chiar daca nu mi-e foame si nu-mi rebuie etc.

Eu cred ca trebuie sa simplificam si mancatul. In acest secol e aproape imposibil sa nu obtinem tot ce ne trebuie din mancare. Ideea e sa evitam alimentele concentrate. Volum mic - calorii multe si gust cae stimuleaza apetitul.

Mancam mai putin dulce, mai putin sarat si apetitul scade automat. Incercati diferenta dintre un ou fiert tare care nu e sarat deloc si unul pe care pui sare - cel de-al doilea aluneca mai usor si mai poti manca. La fel - daca mananci tarate de ovaz cu iaurt - de indata ce adaugi ceva dulce - chiar si un fruct dulce creste apetitul.
__________________
[/URL]
"Pentru a fi fericit este esenţial să ai ceva de iubit, ceva de făcut şi ceva spre care să năzuieşti." - William Blake
Michelina, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1666 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1149 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1150 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Acest membru apreciaza mesajul lui Michelina:
danyella2008 (26 nov 2016)