forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   O bubulina plinuta, in devenire o VIITOARE SLABUTA !!! Jurnal Ellenusha! (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/bubulina-plinuta-devenire-viitoare-slabuta-jurnal-ellenusha-5641.html)

Ellenusha 26 iul 2010 09:21:37

O bubulina plinuta, in devenire o VIITOARE SLABUTA !!! Jurnal Ellenusha!
 
Buna! In sfarsit m-am decis sa imi deschid si un mini jurnal, in care sa ma invatati daca fac bine sau nu in DECIZIA CEA MAI IMPORTANTA DIN VIATA MEA....si anume LUPTA CU KILOGRAMELE IN PLUS!!!
Pentru inceput sa spun cateva vorbe despre mine... Ma numesc Elena, am 22 de anisori si sunt din Galati, sunt studenta la 2 facultati (anul 2 Stiinte Economice -Fnante si Banci si mai exact boboaca din toamna la Stiinta si Ingineria Alimentelor - Inginerie si Management).
Bineinteles ca este o ambitie de-a mea...(mai prosteasca sau nu....dar...) sa fac 2 facultati ...am mers pe premiza "daca alti nu au murit, facand 2 facultati in acelasi timp......de ce as muri eu?:P Asa si cu kilogramele...daca multe slabute au reusit...(chiar le admir si le urez mult succes in lupta cu ele)......DE CE NU AS REUSI SI EU?:D
De astazi voi incepe Dieta Montignac incet...dar sigur....m-am cam saturat de efectele yo-yo...si as vrea ca asta sa fie ultima lupta cu kilogramele.
Va pup si stiu ca o sa primesc multe incurajari din partea voastra...pentru ca sincer...lume mai primitoare si mai inteleapta ca voi nu se gaseste deloc pe acest internet. V-am pupacit si o zi minunata, frumoasa si racoroasa sa aveti :*>:D<>:D<>:D<>:D<

lucia ely 26 iul 2010 09:32:17

re: O bubulina plinuta, in devenire o VIITOARE SLABUTA !!! Jurnal Ellenusha!
 
Citat:

Anterior postat de Ellenusha (Post 267565)