View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 01 oct 2012, 20:19:52
Aeerdna's Avatar
Aeerdna Aeerdna este deconectat
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 25 aug 2010
Locaţie: Iasi, Romania
Vârsta: 31
Dieta: Hipocalorica
Date: 163cm, 63.9kg
Mesaje: 82
Aprecieri acordate: 35
Am fost apreciat(a) de 16 ori in 13 mesaje
Implicit Jurnal de "Buna dimineata!". Istoria nu se va mai repeta.

Toata vara mi-am dorit ca atunci cand toamna soseste sa incep un jurnal in rubrica de "Mentinere". Se pare insa ca m-am dezamagit pe mine inca odata.
Intai totusi sa ma prezint si sa incerc sa-mi spun povestea. Sunt Andreea si acum sunt studenta in anul 2. Sunt pe Slabute de foarte mult timp, si chiar daca nu am scris atat de mult, stiu povestea multor dintre slabute. Multe de care mereu sunt alaturi cu gandul. Multe care m-au motivat enorm: Slabuta, ali_lumi, Andra_aly, Mvthebest. Sper sa nu se supere ca le-am mentionat aici, dar tin neaparat sa le multumesc, pentru ca datorita jurnalelor lor si albumelor cu poze "Before-After" am reusit sa merg inainte chiar daca uneori am vrut sa abandonez "lupta". Si mai sunt multe alte slabute care m-au motivat, imi pare rau ca nu imi amintesc acum.

Sa incep si cu povestea mea... Intotdeauna am fost un copil plinut, iar greutatea maxima pe care am atins-o a fost cea de 76 de kg in clasa a 8a. Pana cand am descoperit o sala de aerobic in orasul meu, sala pe care am frecventat-o de minim 3 ori pe saptamana pe tot parcursul liceului. In acesti 4 ani am ajuns la 58 de kg. Incet, dar sigur.. Nu eram fericita inca cu greutatea mea, dar oricum.. era acceptabil.