View Single Post
  #170 (permalink)  
Vechi 06 dec 2010, 14:36:30
nicoleta100's Avatar
nicoleta100 nicoleta100 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă LiderSlăbuţă Lider
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ Locul 1 la concurs  
Data înregistrării: 20 mai 2010
Locaţie: alba iulia, Romania
Vârsta: 42
Date: 172cm, 95kg
Mesaje: 16.596
Aprecieri acordate: 934
Am fost apreciat(a) de 451 ori in 241 mesaje
Implicit Re: O noua viata - jurnal de sarcina Mailin

Citat:
Anterior postat de mailin Vezi mesajul
FEEELLIIIICITAARI , v-a adus mosu cadou nu gluma anul asta (chiar dc nu ati aflat acum, e cadou de la mosu
Si cum ai inceput perioada de sarcina? E bine sau e din aceea cu nazbatii? Cred ca esti foarte fericita . Iti doresc sa ai o sarcina linistita ca si mine pana acum.
Da, slava Domnului am avut o sarcina foarte usoara (exceptie arsuri de stomac, dar asta e cel mai mic lucru care se poate intampla) si am putut sa lucrez ca sa pot asigura tot ce trebuie la viitorul membru al familiei. Sunt intr-un moment important, la inceput de job, si e important sa ii conving sa ma tina si in continuare, avand in vedere ca am contract pe 6 luni. E cam riscant, ca dc se hotarasc (sper sa nu fie cazul) sa nu mai imi dea contract de munca, exact inainte de nastere raman in plop.
Mos Nicolae anul acesta nu ne-a adus noua mai nimic, dar Taisiei i-a adus o gramada de lucruri, asa ca de inceput de viata si de drum .

Si tie iti doresc LA MULTI ANI fericiti si sanatosi si un MOS NICOLAE cat mai bogat
Ai dreptate ,am primit un cadou frumos de la mos! Doar ca ,din pacate ,nu am o sarcina tocmai usoara,ma doare capul ,spatele ,dimineata mi-e greata ,nu pot sa vomit!of,of! Dar nu-i nimic ,important este ca bebe sa fie sanatos !
Sa dea Domnul sa nu te lase patronii in plop !Nu stiu cum se procedeaza in cazul in care contractul este pe o perioada determinata!Sper sa nu ai probleme! Doamne ajuta!