Subiect: Jurnal Anycyk90
View Single Post
  #187 (permalink)  
Vechi 16 iul 2012, 10:08:00
Anycyk90's Avatar
Anycyk90 Anycyk90 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
 
Data înregistrării: 29 iul 2010
Locaţie: Cluj, Romania
Vârsta: 33
Dieta: Personalizata
Date: 173cm, 56kg
Mesaje: 1.376
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal de ambitie si perseverenta

Sa va povestesc cate ceva despre mine...

Sunt studenta,mai am un an pana la licenta,dupa care as dori sa-mi continui studiile la masterat,iar apoi doctorat in inginerie(domeniu tehnic).
Dupa cum se stie alimentatia studentului este dat peste cap,din pacate la fel am avut si eu neplacerea de a avea drumuri gresite si sper,ca acum sa pot gasi calea spre obiectivul comunitatii ,spre un "Stil de viata sanatos".
Probleme majore cu greutatea de-alungul aniilor nu prea am avut,dar am anumite zone care trebuiesc corectate printr-o alimentatie sanatoasa si sport.
La capitolul sport pot afirma ca stau binisor.Anul trecut am practicat timp de 5 luni aerobic dupa care mi-am facut abonament la fitness si mi-am continuat activitatea pana la inceputul lunii iulie cand m-am intors acasa iar acum de 3 zile am inceput cu bicicleta stationara cate-o ora pe zi si as mai dori sa introduc cateva exercitii pentru talie,fund si coapse(cele mai problematice zone pentru mine,avand constitutia para).
Cu alimentatia exista o buba,si anume: de un an nu mai consum dulciuri din comert,insa poftesc f mult la dulceata(facuta de mama) si la batoane de cereale cu toate ca stiu ca nu sunt sanatoase(le consum cam in exces ) si la nuci si alune pe care de asemenea le consum in cantitate mare.
As dori sa regasesc acea motivatie de dinainte sa stiu sa ma opresc doar la o lingurita de gem(nu cand ma aflu la jumatatea borcanului ),sa ma limitez la un pumn de nuci (nu cand observ ca am mancat 300 de gr inloc de 30) si sa elimin cerealele din comert.
Orice sfat e bine venit!