View Single Post
  #6 (permalink)  
Vechi 11 mai 2012, 09:53:58
Polux's Avatar
Polux Polux este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
 
Data înregistrării: 17 oct 2011
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 37
Dieta: Personalizata
Date: 169cm, 54.5kg
Mesaje: 2.430
Aprecieri acordate: 664
Am fost apreciat(a) de 790 ori in 567 mesaje
Implicit Re: Ne ridicam si incepem de la capat

Citat:
Anterior postat de nermin Vezi mesajul
Neata fetelor! va multumesc la toate ,cred ca trebuie sa conversez in fiecare zi cu cineva ,asa cred ca o sa prind curaj si o sa am abitie (trbuie sa ma traga cineva de urechi).Am inceput sa tin dieta Monti doar ca nu prea inteleg bine cum functioneaza ,nu am un meniu zilnic meniul il fac eu si cred ca de asa ma si descurajez pentru ca nu sunt sigura ca e bine ceea ce fac.Voi ce diete tineti?Cu sportul o sa incep de maine cu tapetul rulant(de maine pt ca astazi am de facut cate ceva si nu sunt acasa) si sper ca intr-o saptamana sa pierd macar 500 gr.Va pup o zi buna la toate

Buna nermin, si bine ai venit!

In primul rand, gaseste-ti motivatia: o sa fii mai sanatoasa, mai sprintena, o sa ai mai multa incredere in tine, vei putea imbraca ce doresti tu!

Ai facut bine ca ai ales dieta Montignac, e o dieta eficienta, de fapt e un stil de viata care presupune sa mananci bine, sa fii satula, dar sa renunti la lucrurile nesanatoase!

Gasesti cartea la Biblioteca slabute.ro, sau o poti cumpara, trebuie sa o citesti pentru e destul de complicata la inceput. In mare trebuie sa renunti la tot ce contine zahar, faina alba de grau, orez alb, cartofi, porumb.

Apoi trebuie sa fii foarte atenta la combinarea alimentelor: acestea au fiecare cate un indice glicemic (ai o lista in carte - la inceput pare greu, dar apoi o sa vezi ca o sa intre in sange - plus ca nu trebuie sa numeri calorii si poti manca pana te simti satula).

In functie de asta, o sa vezi cum poti combina alimentele intre ele: cele cu IG mai mic de 35 pot fi combinate cu proteine si grasimi (carne, peste, oua, lactate nedegresate) si intre 35-50 doar cu legume, intre ele sau cu proteine cu 0,% grasimi (lapte, iaurt si branza degresate), cele peste 50 trebuie total eliminate.

Desi Montignac spune ca sportul nu e obligatoriu, te sfatuiesc sa incepi cu 30-45 minute de 3 ori pe saptamana de cardio (alergat usor, aerobic, tae bo, bicicleta) si apoi cresti progresiv.

Mult succes!
Polux, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1950 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1433 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1434 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]