forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/index.php)
-   Jurnale barbati (http://forum.slabute.ro/forumdisplay.php?f=380)
-   -   Jurnal Geobz - Vreau sa slabesc sanatos (http://forum.slabute.ro/showthread.php?t=7745)

Geobz 14 ian 2011 22:17:12

Jurnal Geobz - Vreau sa slabesc sanatos
 
Buna tuturor
Ma numesc Georgian,sunt din Buzau,am aproape 18 ani :D si sunt elev
Cea mai mare dorinta a mea e sa slabesc.Am in jur de 182-183 cm inaltime si din pacate 88 de kg:((.As vrea sa ajung undeva la 78-79 de kg pana la vara,la sfarsitul scolii,asta insemanand o pierdere de 10 kg in 5 luni,ceea ce nu cred ca e imposibil.Anatomia corpului sper sa ma ajute mult,am observat ca sunt perioade,cum ar fi vara,cand slabesc fara sa vreau doar facand mai multa miscare si printr-o dieta mai adecvata(nu ca cea de pe parcusul anotimpului rece,cand mai greu iti permiti sa cumperi fructe si legume,si se mananca in general multa carne).
Cel mai mult ma deranjeaza grasimea din zona abdomenului,cea din interiorul coapselor si de pe fese,si cel mai important,acea grasime de sub barbie,"gusa" aceea(vreau sa scap neaparat de ea:-s).
Acum urmeaza partea mai interesanta,as dori sa imi dati sfaturi in legatura cu dieta,cam ce alimente ar fi indicate(avand in vedere ca sunt in crestere),cum ar trebui sa iau masa ziua(nu doar cand imi aduc aminte sau mie foame)si desigur,un program zilnic de exercitii.
In legatura cu exercitiile,eu cred cu tarie ca cel mai bun exercitiu pentru slabit este alergatul,si pe langa acesta,flotarile si abdomenele ajuta cu ceva?Ma gandesc serios sa ma duc la sala incepand cu Februarie,mai ales pentru banda de alergat si bicicleta.Desigur,nu vreau sa slabesc si sa pierd masa musculara,vreau sa scad stratul de grasime de la nivelul pielii si sa imi tonific muschii(poate chiar sa cresc un pic si masa musculara).