Subiect: HIIT Workout
View Single Post
  #2 (permalink)  
Vechi 15 feb 2014, 14:01:31
butterfly30's Avatar
butterfly30 butterfly30 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 12 apr 2013
Locaţie: iasi, Romania
Vârsta: 37
Dieta: incerc sa traiesc sanatos
Date: 166cm, 62.5kg
Mesaje: 6.547
Aprecieri acordate: 4.981
Am fost apreciat(a) de 10.954 ori in 5.117 mesaje
Implicit Re: HIIT Workout

eu faceam bicicleta 2min30 recovery+30 min intens, cam 20 min, apoi ritm mediu pana ma plictiseam. aseara am facut dupa filmuletul tau si mi s-a parut mai eficient. multumesc.
butterfly30, pentru a configura şi afişa ticker-ul tău, urmează paşii din noua secţiune tickere.
butterfly30, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1814 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1297 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1298 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat