forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   Ema's Diary (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/emas-diary-11785.html)

losefat 19 ian 2013 10:38:28

Re: Ema's Diary
 
Niculina...stiu cum e cu cei mici...se trezesc de dimi...si gata cu dormitatul...mami trebuie sa fie la datorie :)):)):))

niculina04 19 ian 2013 10:42:29

Re: Ema's Diary
 
Citat:

Anterior postat de losefat (Post 1207909)
Niculina...stiu cum e cu cei mici...se trezesc de dimi...si gata cu dormitatul...mami trebuie sa fie la datorie :)):)):))

Cand ii la sc nu pot sa o trezesc la 7h30 iar azi la 7h fu la noi in camera:)):))

anes 19 ian 2013 15:46:18

Re: Ema's Diary
 
:(( imbratisarea mea elefanteasca nici n-ai vazut-o?

anes 19 ian 2013 15:50:31

Re: Ema's Diary
 
Sunt impotriva televizorului, cu toate astea le-am zis ca in diminetile de wk, au dreptul sa se strecoare din camera lor, tiptil si pot sa se uite la tv la ce vor ei! Necenzurat!!!!!!!<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P ei, iar eu :@) dar ^:)^ de atunci pot dormi in wk!!!!!
Astfel toata lumea e fericita!

coco23 19 ian 2013 16:02:42

Re: Ema's Diary
 
Cand patesc asa, eu incep si notez. Ma ajuta sa vad unde am gresit, cand am mancat prea mult etc,
Fa-ti si tu deserturi cu indulcitor stevia, are zero calorii.
Citat:

Anterior postat de losefat (Post 1207652)
Buna fetelor...buna draga jurnalule...am cam neglijat casuta...
insa acum vin sa pove ce am facut zilele astea...mai exact de ieri am cam mancat aiureli...am tot gustat ai si aia...in genere am pofta de dulce...ma sperii de mine cu ce pofta ma arunc asupra lor!:((
Asta e nu ma mai chinui...am impresia ca sunt satula de strictetia alimentatiei sanatoase si grija asta constanta...ce, cat, cum...cate calorii are...cum sa le combin...cand...a devenit tare epuizant...cred ca de fapt am cedat psihic...:((...imi e ciuda pe mine...ma sperie ideea de a tine toata viata cura...ma deprima...