Subiect: Jurnal Ione21
View Single Post
  #2 (permalink)  
Vechi 27 sep 2009, 16:44:24
Slabuta's Avatar
Slabuta / Marina Capațîna Slabuta este deconectat
(meniuri, evolutie)
Co-Fondator
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 24 ian 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 40
Dieta: incarcatura glicemica, hipocalorica
Date: 167cm, 66.1kg
Mesaje: 23.847
Aprecieri acordate: 12
Am fost apreciat(a) de 187 ori in 114 mesaje
Implicit Re: Jurnal Ione21

Citat:
Anterior postat de ione21 Vezi mesajul
Buna fetelor,
Cateva cuvinte despre mine... Ma numesc Ionela, sunt studenta la Cluj in ultimul an si...vreau sa fiu slabuta. De cand am inceput facultatea, in urma cu 3 ani, cand plecam la facultate, spuneam familiei de luni o sa tin o dieta...si uite ca au trecut foarte repede 3 ani si nimic...am ajuns la 70 de kg. In liceu aratam bine, chiar ma mai uit uneori la poze si ma mir cum de aratam asa, ca apoi cand ma uit acuma sa raman dezamagita...ei asta este...greseala mea...care sper sa se remedieze.
Vreau sa slabesc, insa nu sunt o fire ambitioasa si cu asta am de pierdut
, vreau sa slabesc ca apoi cand ajung acasa sa-mi poata spune cineva ca am slabit, poate asa o sa fiu putin mai ambitioasa si sa imi iau la revedere de la cateva kg, dar am nevoie de sfaturile voastre si de multe incurajari.
Vreau sa slabesc pentru mine in primul rand, sa fiu sanatoasa dar si pentru familia mea si prietenul meu care ar fi mandri de mine.
Dar daca as mai zice acuma familiei mele ca de luni o sa tin o dieta, imaginati-va, is satula eu sa mai zic asta, dar ei sa mai auda, si ei stiu ca nu sunt ambitioasa pentru asa ceva...tocmai de asta m-am bucurat ca am descoperit site-ul vostru si stiu ca numai cu voi as putea sa slabesc sanatos si inteligent.
Va multumesc si astept sfaturi si idei de la fiecare, pentru a fi si eu una din familia voastra!
Buna Ionela si bine ai venit printre noi

Ma bucur ca ni te-ai alaturat si eu sper sa ai rezultate cat mai frumoase