View Single Post
  #2227 (permalink)  
Vechi 19 mar 2011, 18:02:55
erica51's Avatar
erica51 erica51 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 27 ian 2011
Locaţie: cehu silvaniei, Romania
Dieta: hipocalorica
Date: 163cm, 99kg
Mesaje: 678
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Re: Jurnal de slabit pentru slabute grupa 90-100 kg

Citat:
Anterior postat de garga123 Vezi mesajul
Sărut mâinile doaamnelorrr! Acum m am înregistrat pe acest forum,l am gasit din întamplare si mă bucur. poate,poate cumva, şi cu ajutorul forumului pot sa ma ţin şi eu o data de un lucru şi să devin o slabuţa un pic mai mică decat sunt deja . Am 22 de ani, de mica am fost mereu plinuta, si m-am obisnuit asa,dar deja observ ca nu mai e in regula,ca nu ma mai simt chiar ok in primul rand cu respiratia. obosesc prea repede. ..stiu ca nu e sanatos. Sunt studenta, plec dimineata si vin seara la 8 - 9 acasa. cat timp sunt la facultate nu am niciodata timp sa mananc regulat,la o ora,sau macar la un anumit interval de ore. mananc cand mi-e foarte foame si atunci,mananc ce-mi place .Ajutati-maaa!! Poate-mi spuneti cu ce sa incep,cu un regim care sa nu ma dea direct peste cap sa ma faca sa zac in pat heeelp plzzz