View Single Post
  #4660 (permalink)  
Vechi 28 apr 2014, 09:25:23
Kclaudyia's Avatar
Kclaudyia Kclaudyia este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 05 nov 2009
Locaţie: Bacau, Romania
Vârsta: 41
Dieta: alimentatie echilibrata
Date: 170cm, 75kg
Mesaje: 7.372
Aprecieri acordate: 4.845
Am fost apreciat(a) de 4.016 ori in 2.323 mesaje
Implicit Re: Le journal de Kclaudyia - oh la la

Citat:
Anterior postat de LOREDANA99 Vezi mesajul


Eu zic sa faca asa: mergi la un notar si roaga-l asa...sa-ti fac o evaluare a taxelor pt un apt cu x camere in zona x...pret real in jur de..la programul prima casa ca ai reducere, tre' sa stii cu aproximatie anul construirii (intre anii x si y)...oricum sunt evaluarile mai mici in Bc decat in Buc. Poti merge chiar la 2-3 notari, ca unii sar calul la onorarii. Ti-as face eu calculul dar sunt in medical. Important: nu toate taxele tre' sa le suporti tu, ci doar onorariul notatului si intabularea in cartea funciara pe numele noului proprietar si eventul promisiunea bilaterala de vanzare si extrasul de informare necesar intocmirii acesteia, anterioare contractului final. Impozitul pe transferul proprietatii si extrasul de carte funciara pt autentificare le platesc vanzatorii. Daca cumperi de la o firma nici nu plateste impozit. Tot vanz. intocmeste documentia cadastrala imobilului.
Multumesc tare mult Lore pentru sfaturi!
Ce bine e sa cunosti pe cineva in domeniu
Ei lasa, Doamne fereste, acum asta ar mai lipsi sa imi fac mie evaluare
Tu stai cuminte, odihneste-te si ai grija de tine si de gagalicea care creste.. Chiar, cum te mai simti?

Apropo de blocuri, am zis pana la urma ca mergem pe un apartament nou in zoina rezidentiala, am vazut ca costa in jur de 40.000 sau un pic mai mult, un apartament cu 2 camere, complet utilat..