View Single Post
  #5 (permalink)  
Vechi 03 feb 2010, 16:53:54
Sabine_28's Avatar
Sabine_28 Sabine_28 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă SeniorSlăbuţă Senior
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 05 ian 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Dieta: Stil de viata sanatos
Date: 166cm, 89kg
Mesaje: 5.609
Aprecieri acordate: 645
Am fost apreciat(a) de 868 ori in 497 mesaje
Implicit re: Anadrimoon-Eu si bulimia mea

Citat:
Anterior postat de anadrimoon Vezi mesajul
Salut,sunt dornica sa devin o slabuta.
Scriu acest mesaj la ora 3 dimineata,sunt studenta de ocupatie si am un stil de viata foarte haotic.De o saptamana am relizat ca ar fi bine sa respect cele 3 mese si sa nu mai pap dupa ora 18:00 totusi mie foarte greu ,eu din liceu m-am pricopsit cu bulimia asa ca am momente in care nu ma pot controla.Senzatia acuta de foame pune stapanire pe mine.Incerc in acele momente sa iau un calmant ,sa beau ceai verde sau sa rog pe cineva sa stea cu ochii pe mine........cateodata merge, cateodata nu.
Eu simt foamea ca pe un foc,ma arde atat de puternic incat ma pierd,uit de tot si toate......cel mai trist e cand uit telurile pe care vreau sa le ating sau mai rau ma amagesc.Ma mint singura ca inca o felie, in plus nu o sa conteze.Lupta mea cu acesta boala nu cred ca se va incheia vreodata,mereu va fi acolo intr-un colt intunecat asteptand sa dau gresi,acum cateva luni dupa fiecare masa mergeam la baie sa vomit ..............am reusit sa nu mai fac asta de cateva saptamani incoace.
Eu am o greutate ideala la care vreau sa ajung -60kg-dar mai mult urmaresc sa fiu ajutata sa-mi gasesc un echilibru in modul meu de alimentare.Am nevoie de voi fetelor si promit sa va ajut si eu cum pot.
Buna si bun venit in grup!
Te vom ajuta, bineinteles, dar sa vrei si tu sa te ajuti singura!