Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal Luciana M

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 06 ian 2011, 20:07:43
lucandmun's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 29 aug 2010
Locaţie: sibiu, Romania
Dieta: montignac
Date: 162cm, 82kg
Mesaje: 21
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Jurnal Luciana M

In cele din urma, ghidata de "slabuta" imi deschid si eu un jurnal aici!
Desi sunt pe site de vreo 3 luni bune abia acum am initiat jurnalul in care sa scriu ce fac si ce as vrea sa fac in continuare.
Ma bucura cand citesc jurnale entuziaste ale tinerelor de pe site, optimismul lor e molipsitor, este bine ca se scrie in acest fel!
Se spune despre oamenii grasi ca sunt buni si veseli, ei bine eu stiu din proprie experienta ca mai vesela si mai buna decat atunci cand aveam greutatea ideala nu am fost niciodata.
Tocmai de aceea e imperios necesar sa ma intorc la acea ideala grupa "valorica", o spun asta metaforic vorbind,nu ca as fi acum mai putin valoroasa ca om!
Si mai vreau ceva sa folosesc negatiile doar in caz de forta majora, sa predomine da-urile, da, voi fi mai buna, mai slaba si mai deschisa spre lume!
Tuturor o seara buna va doresc!
  #2 (permalink)  
Vechi 06 ian 2011, 20:12:59
VentoFreddo's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 11 ian 2010
Locaţie: Braila, Romania
Vârsta: 42
Dieta: sanatoasa personalizata
Date: 174cm, 65.6kg
Mesaje: 17.573
Aprecieri acordate: 7.170
Am fost apreciat(a) de 8.280 ori in 2.421 mesaje
Implicit Re: Jurnal Luciana M

Bine ai venit!
Vai ce-mi place cum gandesti, pai cu asa filozofie de viata sa vezi cum incep sa se "topeasca" kilele afurisite
Esti de ceva timp pe site, urmezi vreo dieta, faci sport, cum arata o zi de a ta?
E bine ca ti-ai facut casuta proprie, aici vei posta meniurile si vei primi o groaza de sfaturi, cand e cazul, si laude,cand e cazul
Zi-ne azi ce ai papat, si la ce ore.
Bafta cu slabitul, aici eu am invatat ca "SE POATE"!!!
VentoFreddo, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1891 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1374 kcal/zi. Pentru a slăbi 3.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 987 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #3 (permalink)  
Vechi 06 ian 2011, 20:42:13
lucandmun's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 29 aug 2010
Locaţie: sibiu, Romania
Dieta: montignac
Date: 162cm, 82kg
Mesaje: 21
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Luciana M

Ei, din pacate sarbatorile continua la mine inca saptamana aceasta!
Am cam mancat din toate alimentele asa zise interzise, dulciuri, piftie, mai putin paine pe care o gust doar cand mananc ceva gretos.
Dar fac miscare zilnic, merg pe jos, aerobic 30 de minute obligatoriu.
Mi-e teama de d-l C, maine imi fac curaj sa vad ce am stricat in astea 2 saptamani de cand mananc cam de toate!
Si-o sa va spun ce se intampla!
  #4 (permalink)  
Vechi 06 ian 2011, 20:55:11
lucandmun's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 29 aug 2010
Locaţie: sibiu, Romania
Dieta: montignac
Date: 162cm, 82kg
Mesaje: 21
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Luciana M

Citat:
Anterior postat de VentoFreddo Vezi mesajul
Bine ai venit!
Vai ce-mi place cum gandesti, pai cu asa filozofie de viata sa vezi cum incep sa se "topeasca" kilele afurisite
Esti de ceva timp pe site, urmezi vreo dieta, faci sport, cum arata o zi de a ta?
E bine ca ti-ai facut casuta proprie, aici vei posta meniurile si vei primi o groaza de sfaturi, cand e cazul, si laude,cand e cazul
Zi-ne azi ce ai papat, si la ce ore.
Bafta cu slabitul, aici eu am invatat ca "SE POATE"!!!
Am inceput sa tin Dieta Montignac, a functionat un timp si am slabit 2-3 kg, pana ce ficatul a inceput sa de-a semnale negative cum ca ar fi cazul sa ma opresc din mancatul proteinelor animale in exces!
Mancam oricum cam multe branzeturi, carne si oua ca sa pot continua asa!
In perioada aceea inca erau legume la piata si am mancat multe salate.
Apoi, cam dupa o luna si jumatate mi-am zis ca e vremea sa fac o schimbare si sa mananc cum stiu eu, adica putin, fara paine si fara dulciuri!
A fost bine, a inceput Postul Craciunului cand am renuntat la carne cu exceptia pestelui pe care mi l-am permis cand si cand.
La Craciun aveam cu 2 kg mai putin, in total 3+2=5kg pierdute.
Sport am facut zilnic, cel putin 30 min, treburi casnice tot cam atat, mers pe jos, uneori faceam aerobic chiar si de 2 ori pe zi cate 30 de min.
Unde gresesc eu e mancatul seara, stiu asta!
Maine mai am o petrecere inca pentru ca avem sarbatoriti in gasca, doi Ioni, apoi gata cu sarbatorile si inapoi la dieta!
Mananc in genere la ore fixe, dimineata la 10 cereale cu lapte sau iaurt, salate de cartofi cu legume verzi.
O gustare compusa dintr-un fruct pe la ora 13 si la 16 masa principala, dejunul adica fara paine.
Acesta poate fi mamaliga pripita cu lapte si branza.
Carnita de pui sau carne rosie slaba cu salata.
Sau salata orientala cu oua si masline.
Seara e buba, incerc sa mananc un fruct sau iaurt.
Multumesc pentru urare bafta si tie si la cat mai putine kg!
  #5 (permalink)  
Vechi 06 ian 2011, 22:36:58
VentoFreddo's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 11 ian 2010
Locaţie: Braila, Romania
Vârsta: 42
Dieta: sanatoasa personalizata
Date: 174cm, 65.6kg
Mesaje: 17.573
Aprecieri acordate: 7.170
Am fost apreciat(a) de 8.280 ori in 2.421 mesaje
Implicit Re: Jurnal Luciana M

nu ma mai auzit pana acuma ca face rau MontyEu o tin din mai, si ma simt f bine, am si slabit o gramada de kile, analizele mi-au iesit bine..Nu inteleg de ce ai excedat cu carnea , eu una mananc numa carne slaba de pui, curcan, iepure si intotdeauna alaturi, legume, salate..fructe la gustare,paine intermediara la Md,deci practic nu-mi lipseste nimic din grupele de alimentePosibil sa nu o fi tinut corect..
Vad ca nu ai nicun meniu salvat, incearca sa inveti sa folosesti alculatorul de aici si sa-l postezi, asa te vom putea ajuta cu combinatiile de alimente, care sunt f importante, si vei vedea si tu unde gresesti..
Evita oricum cat poti cartofii, orezul, painea
Noapte buna!
VentoFreddo, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1891 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1374 kcal/zi. Pentru a slăbi 3.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 987 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #6 (permalink)  
Vechi 09 ian 2011, 20:06:10
lucandmun's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 29 aug 2010
Locaţie: sibiu, Romania
Dieta: montignac
Date: 162cm, 82kg
Mesaje: 21
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Luciana M

Mi-am facut planul pentru ziua de maine, chiar mi-am cumparat toate alimentele pentru a le avea la indemana cand ma prinde foamea.
Cand mi-am intocmit meniul am ramas surprinsa ca cerealele au asa de multe calorii?!
In fine, tin bine de foame, se umfla in tine si dau senzatia de satietate.
Astept sa aud parerile voastre, ale slabutelor, pro sau contra meniului meu!
O seara buna tuturor!
  #7 (permalink)  
Vechi 09 ian 2011, 21:53:38
VentoFreddo's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 11 ian 2010
Locaţie: Braila, Romania
Vârsta: 42
Dieta: sanatoasa personalizata
Date: 174cm, 65.6kg
Mesaje: 17.573
Aprecieri acordate: 7.170
Am fost apreciat(a) de 8.280 ori in 2.421 mesaje
Implicit Re: Jurnal Luciana M

BUna, data viitoare da click sub meniu, in rpima fereastra, copy si paste aici in meniul tau, asa il vor vedea mai multe slabute, fara sa-l mai caute
uite, il postez< eu azi:
CALORII INGERATE
Micul dejun, ora 10:10
Cereale musli crunch mere si alune, SanoVita, 30g - 133 calorii, 2.4 proteine, 3.3 grasimi, 0 colesterol, 20.4 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz), Sanovita, 70g - 224 calorii, 8.1 proteine, 2.3 grasimi, 0 colesterol, 42.6 carbohidrati, 6.8 fibre, 0 sodiu, 0 zahar
Portocale, 175g - 83 calorii, 1.6 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 20.5 carbohidrati, 4.2 fibre, 0 sodiu, 16.5 zahar
Cafea, 200ml - 2 calorii, 0.2 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 0 carbohidrati, 0 fibre, 4 sodiu, 0 zahar
Lapte 1.5%, Zuzu, 200ml - 89 calorii, 6.4 proteine, 3 grasimi, 0 colesterol, 9 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar

Gustare 1, ora 14:14
Pomelo, 200g - 76 calorii, 1.6 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 19.2 carbohidrati, 2 fibre, 0 sodiu, 0 zahar

Prânz, ora 16:16
Salata de varza, 300g - 135 calorii, 3.9 proteine, 6.9 grasimi, 0 colesterol, 17.4 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar
Piept de pui la gratar, 150g - 197 calorii, 33.9 proteine, 5.4 grasimi, 89.3 colesterol, 3.6 carbohidrati, 0 fibre, 857.1 sodiu, 0 zahar
Supa de rosii, 200g - 113 calorii, 4 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 23.8 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar

Cina, ora 20:20
Telina cruda, 50g - 8 calorii, 0.4 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 1.5 carbohidrati, 0.8 fibre, 0 sodiu, 0.9 zahar
Mere, 100g - 52 calorii, 0 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 14 carbohidrati, 2 fibre, 0 sodiu, 10 zahar
Morcovi, cruzi, 100g - 42 calorii, 0.9 proteine, 0.2 grasimi, 0 colesterol, 9.6 carbohidrati, 2.8 fibre, 69 sodiu, 4.7 zahar
--------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL CALORII: 1154 calorii, (mic)63.4 proteine, (mic)21.1 grasimi, 89.3 colesterol, (mult)181.6 carbohidrati, 18.6 fibre, 930.1 sodiu, 32.1 zahar

ACTIVITATI FIZICE
Activitati casnice, 30min - 129 calorii
Aerobica, general, 45min - 398 calorii
Metabolism bazal - 1475 calorii
--------------------------------------------------------------------------------------
CALORII CONSUMATE: 2002 calorii
VentoFreddo, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1891 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1374 kcal/zi. Pentru a slăbi 3.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 987 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #8 (permalink)  
Vechi 09 ian 2011, 21:55:44
VentoFreddo's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 11 ian 2010
Locaţie: Braila, Romania
Vârsta: 42
Dieta: sanatoasa personalizata
Date: 174cm, 65.6kg
Mesaje: 17.573
Aprecieri acordate: 7.170
Am fost apreciat(a) de 8.280 ori in 2.421 mesaje
Implicit Re: Jurnal Luciana M

Sfat:dupa cum vezi, carbohidratii sunt multi, pt a slabi e indicat sa ai proteine cat mai multe, grasimi sanatoase multe(din nuci, alune, ulei de masline crud, peste ) si carbo cat mai putini.
oricum, pt inceput e f bine, ai combinat bine alimentele, doar ca, atunci cand ai un Md plin de carbo(fulgii si fructele au multi), la cina, pe langa salata, baga si o bucata grasa d e peste, cu cat mai gras cu atat mai bun pt slabit, dar, atentie!doar gratar, sau fiert, nu prajit in grasime)
O seara buna si succes!
VentoFreddo, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1891 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1374 kcal/zi. Pentru a slăbi 3.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 987 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]

Ultima dată editat de VentoFreddo; 09 ian 2011 at 21:58:15.
  #9 (permalink)  
Vechi 09 ian 2011, 22:00:51
VentoFreddo's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 11 ian 2010
Locaţie: Braila, Romania
Vârsta: 42
Dieta: sanatoasa personalizata
Date: 174cm, 65.6kg
Mesaje: 17.573
Aprecieri acordate: 7.170
Am fost apreciat(a) de 8.280 ori in 2.421 mesaje
Implicit Re: Jurnal Luciana M

App, la Md combinatia de fulgi si alune(carbo si grasimi) e interzisa, plus ca sigur au zahar..e permis doar fulgi de cereale integrale, fara zahar, la care poti adauga tu prune sau caise uscate, mere golden, pt gustul dulce, sau putina fructoza..desi eu indulcitorii nu-i recomand, dar pana iti trece pofta de dulce, ii poti folosi , daca-s naturali si extrasi numai din fructe, deci nu nocivi pt corp
Pupici, noapte buna!
VentoFreddo, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1891 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1374 kcal/zi. Pentru a slăbi 3.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 987 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #10 (permalink)  
Vechi 10 ian 2011, 21:36:52
lucandmun's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 29 aug 2010
Locaţie: sibiu, Romania
Dieta: montignac
Date: 162cm, 82kg
Mesaje: 21
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Luciana M

Multumesc pentru indrumari, chiar la carbohidrati nu m-am gandit!
Sunt cam multi ce-i drept, pentru maine alcatuiesc un meniu cu mai putini.
Fulgii Crunch nu au alune, au fost doar 2 pe care le-am mancat demult!
Desigur ca au zahar doar ca incerc sa fac cumva sa pot accepta cerealele integrale.
Imi cam vin inapoi dupa ce le mananc.
Un timp am incercat cu iaurt dar am observat ca daca le mananc cu lapte le accept mai bine.
 

Informatii despre slabit
buni, experienta, greutate, greutatea ideala, jurnal, kilograme, slabit, veseli

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole