View Single Post
  #14 (permalink)  
Vechi 28 apr 2010, 11:17:55
Slabuta's Avatar
Slabuta / Marina Capațîna Slabuta este deconectat
(meniuri, evolutie)
Co-Fondator
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 24 ian 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 40
Dieta: incarcatura glicemica, hipocalorica
Date: 167cm, 66.1kg
Mesaje: 23.847
Aprecieri acordate: 12
Am fost apreciat(a) de 187 ori in 114 mesaje
Implicit Re: Vreau sa slabesc! de la 115 kg in jos...

Citat:
Anterior postat de blavinia Vezi mesajul
Sunt inca studenta si anul acesta imi dau licenta. timpul este f incarcat. teste, examene, si nu am timp de mers la sala. Sa fiu si sincera cred ca mi-ar fi si jena sa ma duc.. Am suferit si o interventie chirurgicala si efort f mare nu pot depune.Stiu prin ce trec fetele pt ca si eu ma lupt cu kg de mult timp. Regimul sa nu contina multe calorii dar totodata sa iti dea o stare de satietate.Am f multe kg de dat jos si toate ne dorim sa scapam de ele f repede.(desi poate nu exista un regim miracol). Va poop si va multumesc pt ca existati.
Buna

Mult succes la licenta, sa iei note mari

Eu iti recomand dieta Montignac, South Beach sau una hipocalorica.
Sunt practic niste stiluri de viata, si nu te vor frustra ca dietele care promit scaderi bruste in greutatea dar si frustrare pe masura

Cu siguranta nu exista un regim miracol, dar daca iti dai silinta si vrei cu adevarat acest lucru, multe miracole se intampla

Eu zic sa te apuci de pe acum, si sa duci aceasta lupta pana nu o vei castiga si toate kg in plus nu se vor da batute

Legat de sala, la greutatea ta eu nici nu recomand, mai bine incearca sa mergi mai mult pe jos, plimbari in parc (in weekend), pe masura ce vor scadea kg vei putea adauga si alt tip de exercitiu fizic

Eu sunt aici sa te ajut, daca ai nevoie de sfaturi, sustinere.
Sa incepem prin postarea meniului tau zilnic, ca sa il putem discuta, sa corectezi ce trebuie corectat si ai sa vezi ca rezultate vor fi
__________________