Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal Sandra68

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 21 feb 2011, 20:31:01
Sandra68's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 16 feb 2011
Locaţie: Oradea, Romania
Vârsta: 51
Date: 163cm, 70.5kg
Mesaje: 5
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Jurnal Sandra68

Bine te-am creat, Jurnalule!

Sunt Sandra, sunt trecuta de 40 de ani ,casatorita si avem un baiat, de 17 ani. A trebuit sa te creez si eu, pt ca vad, cu surprindere pe cate slabute ajuta acest lucru.
Cateva cuvinte despre mine? Am scris cate ceva in mesajul de nou venita .Acum dau mai multe detalii. Nu sunt la prima tentativa de slabit. Pana la cea care a avut si efect,acum 6 ani, toate au esuat , pt ca n-a existat adevarata motivatie. Cand a aparut,in toata splendoarea ei..... am inceput cu ordine in modul de a manca . In primele 2 saptamani am renuntat la paine,pepsi,ciocolata zilnica si primele 5 kg erau deja jos. Am continuat cu o reteta dintr-o revista de sanatate, care m-a disciplinat: m-a obligat si mi-a demonstrat ca pot sa-mi pregatesc de seara mesele de a doua zi, astfel incat sa nu ajung disperata si fomista sa mananc orice (ceea ce era la ordinea zilei). Atunci am descoperit ca nucile, mancate singure si nu mai mult de 4 nu ingrasa, ba,din contra. N-as putea spune cat am slabit cu asta, pt ca stiu sigur ca 6 kg din cele 17 le-am dat jos pe sistem nervos si nu stiu cand le-am dat pe astea si,in plus, venisera sarbatorile. Dar stiu ca cele 2 saptamani m-au disciplinat. Dupa sarbatori am aplicat reteta aceea cu 13 zile, pe care am respectat-o cu sfintenie. Mai putin combinatia de morcov crud cu branza de vaci, care sigur m-ar fi constipat. Sunt predispusa ….
Asta, si mers la sala, dar nu prea mult. Creierul meu si atunci si acum refuza ideea de sala,ceea ce ma face sa cred ca nici efecte nu ar fi prea multe. E doar in creier,sunt sigura. Acum mai e si problema financiara, dar ne-am mutat pe malul raului care traverseaza orasul si am de gand sa profit de amenajarea malurilor lui. Pe langa dieta Dukan. Faza de atac am mai aplicat-o asta vara, mai mult sa vad daca se verifica ce spune el despre regimul proteic. A functionat si, mai mult, din septembrie pana acum,mancand de 3 ori pe zi,ma mentin la 70-71 kg, in conditii de sedentarism. Ceea ce ma face sa cred ca, in acest moment, ce mananc, consum. Deci, imi trebuie un consum mai mare.
Sandra68, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1574 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1057 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 800 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #2 (permalink)  
Vechi 21 feb 2011, 20:36:48
Sandra68's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 16 feb 2011
Locaţie: Oradea, Romania
Vârsta: 51
Date: 163cm, 70.5kg
Mesaje: 5
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Jurnal Sandra68

Acum am sa copiez aici, principiile regimului Dukan postate de "slabuta" ,pt a avea acces rapid la ele (sper sa am voie!) :
Pierre Dukan este unul dintre cei mai cunoscuti nutritionisti francezi, avand o activitate in domeniu de peste 30 de ani.
Cea mai recenta lucrare a sa se numeste „Je ne sais pas maigrir” („Nu stiu sa slabesc”), carte in care prezinta o metoda eficienta si rapida de a pierde in greutate. Regimul Dukan se deosebeste de numeroase alte regimuri prin faptul ca, desi asigura o pierdere rapida in greutate, presupune si o perioada de mentinere, pe care persoana in cauza poate sa o respecte cat mai mult timp posibil.
  • Principiile regimului
Regimul Dukan se apropie destul de mult de regimul hiperproteic, dar reuseste sa se diferentieze prin etapa de mentinere. Este conceput in jurul a patru faze (etape) consecutive:
  • Avantajele si punctele slabe ale regimului Dukan
Regimul include o faza de consolidare foarte lunga, astfel pierderea kilogramelor se face foarte rapid, dar este pe deplin controlata.
Acest avantaj se poate transforma, in viziunea unor specialisti, intr-un inconvenient, intrucat un stil de viata prea rigid nu poate caracteriza viata multor persoane.
Ca defecte, putem spune ca riscul de carente nutritive se detaseaza chiar din prima faza.
Este mai bine ca persoanele ce urmeaza acest regim sa-si asigure un aport suplimentar de vitamine.
Un alt punct slab demn de remarcat este acela ca din regim lipsesc cu desavarsire alimentele grase; un aport minim de grasime vegetala ar spori energia organismului.
  • Etapele regimului
Faza 1: Etapa proteinelor pure (PP) – Prima faza este si una de atac, care provoaca un demaraj foarte rapid, cu o pierdere semnificativa in greutate. Ea consta in a manca doar ce urmeaza timp de 3, 5, 7 sau 10 zile:
  • Carne: vita, pui fara piele
  • Jambon: jambon de curcan, de pui
  • Oua, tofu
  • Peste: toate tipurile de peste (chiar si ton, somon afumat, surimi)
  • Fructe de mare
  • Produse lactate cu 0% grasime: iaurt (exceptie fac iaurturile cu fructe care sunt limitate la doua pe zi daca au intre 6 si 9 grame glucide/100 grame, iar in celelalte faze ale regimului sunt total interzise)
  • Lapte semidegresat (maxim ¼ l pe zi)
  • Pudra de proteine, dar utilizata doar ca ingredient, nu ca aliment
  • Guma de mestecat fara zahar
O conditie imperativa este aceea de a bea 1.5 l de lichide pe zi (apa, ceai, cafea), pentru a evita aparitia unor probleme la nivel renal. Toate alimentele din aceasta faza se consuma in cantitati la alegere, dar orice alt aliment care nu se regaseste in lista de mai sus este total interzis!
  • Faza 2: Proteine si legume (PL)
In faza 2 se consuma aceleasi proteine ca in prima faza, dar se adauga legume (exceptie facand cartofii, orezul, porumbul, mazarea). Cele doua etape se alterneaza: mai intai, doar PP, iar apoi PP+PL pana la obtinerea greutatii dorite:
  • Pentru o pierdere mai mica de 10 kilograme, vom alterna 3 zile PP si 5 zile PL.
  • Pentru o slabire mai mare de 10 kilograme, vom alterna 5 zile PP si 5 zile PL.
  • Faza 3 si 4: Consolidarea si mentinerea
Aceste doua ultime faze sunt foarte importante, intrucat sunt esenta regimului. Consolidarea dureaza 10 zile pentru fiecare kilogram pierdut, si putem reintroduce toate alimentele (chiar si cele interzise: paine, branzeturi, fructe); dar o zi din prima faza pe saptamana (fara luni) trebuie respectata.
Referitor la faza de mentinere, nutritionistul francez este de parere ca trebuie respectata toata viata si se bazeaza pe doua principii:
  • In fiecare joi, consuma doar proteine;
  • Consuma 3 lingurite de miere pe zi (din magazinele naturiste).
  • O zi tip pentru faza PP
Mic-dejun: cafea sau ceai + 1 sau 2 iaurturi sau 200 g branza alba + 1 felie de jambon fara grasimi sau un ou tare
La ora 10/11: un iaurt sau 100 g branza alba 0% grasimi
Pranz: un aperitiv proteic (surimi, crab, pate de pasare, somon, oua tari) + felul intai constand in carne, peste sau crustacee + desert: iaurt sau branza alba
Cina: alimentele consumate la mic-dejun.

Atentie! Ouale si carnea consumate in cantitati la alegere in timpul primelor doua faze maresc riscul cresterii colesterolului.
De aceea, se recomanda a nu se consuma galbenusul oualelor si consumul frecvent de peste.
Sandra68, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1574 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1057 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 800 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #3 (permalink)  
Vechi 21 feb 2011, 20:41:25
belisimad's Avatar
(meniuri, evolutie)
Cont restricţionat
Merite:
 
Data înregistrării: 10 iun 2010
Locaţie: Ardeleanca, Romania
Vârsta: 38
Dieta: Dukan Faza II vs. Atkins
Date: 166cm, 63.9kg
Mesaje: 1.135
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) o data intr-un mesaj
Implicit Re: Jurnal Sandra68

Buna Sandra si bine ai venit printre noi si eu tin Dukan sunt tot din Oradea si te asteptam si la noi in casuta sa discutam mai multe
Regimul Dukan (partea 1)
  #4 (permalink)  
Vechi 22 feb 2011, 22:46:23
Slabuta's Avatar
(meniuri, evolutie)
Co-Fondator
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 24 ian 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 35
Dieta: incarcatura glicemica, hipocalorica
Date: 167cm, 66.1kg
Mesaje: 23.847
Aprecieri acordate: 12
Am fost apreciat(a) de 187 ori in 114 mesaje
Implicit Re: Jurnal Sandra68

Citat:
Anterior postat de Sandra68 Vezi mesajul
Bine te-am creat, Jurnalule!

Sunt Sandra, sunt trecuta de 40 de ani ,casatorita si avem un baiat, de 17 ani. A trebuit sa te creez si eu, pt ca vad, cu surprindere pe cate slabute ajuta acest lucru.
Cateva cuvinte despre mine? Am scris cate ceva in mesajul de nou venita .Acum dau mai multe detalii. Nu sunt la prima tentativa de slabit. Pana la cea care a avut si efect,acum 6 ani, toate au esuat , pt ca n-a existat adevarata motivatie. Cand a aparut,in toata splendoarea ei..... am inceput cu ordine in modul de a manca . In primele 2 saptamani am renuntat la paine,pepsi,ciocolata zilnica si primele 5 kg erau deja jos. Am continuat cu o reteta dintr-o revista de sanatate, care m-a disciplinat: m-a obligat si mi-a demonstrat ca pot sa-mi pregatesc de seara mesele de a doua zi, astfel incat sa nu ajung disperata si fomista sa mananc orice (ceea ce era la ordinea zilei). Atunci am descoperit ca nucile, mancate singure si nu mai mult de 4 nu ingrasa, ba,din contra. N-as putea spune cat am slabit cu asta, pt ca stiu sigur ca 6 kg din cele 17 le-am dat jos pe sistem nervos si nu stiu cand le-am dat pe astea si,in plus, venisera sarbatorile. Dar stiu ca cele 2 saptamani m-au disciplinat. Dupa sarbatori am aplicat reteta aceea cu 13 zile, pe care am respectat-o cu sfintenie. Mai putin combinatia de morcov crud cu branza de vaci, care sigur m-ar fi constipat. Sunt predispusa ….
Asta, si mers la sala, dar nu prea mult. Creierul meu si atunci si acum refuza ideea de sala,ceea ce ma face sa cred ca nici efecte nu ar fi prea multe. E doar in creier,sunt sigura. Acum mai e si problema financiara, dar ne-am mutat pe malul raului care traverseaza orasul si am de gand sa profit de amenajarea malurilor lui. Pe langa dieta Dukan. Faza de atac am mai aplicat-o asta vara, mai mult sa vad daca se verifica ce spune el despre regimul proteic. A functionat si, mai mult, din septembrie pana acum,mancand de 3 ori pe zi,ma mentin la 70-71 kg, in conditii de sedentarism. Ceea ce ma face sa cred ca, in acest moment, ce mananc, consum. Deci, imi trebuie un consum mai mare.
Sandra bine ai venit printre noi

Cum ti-a recomandat si Belisimad ai putea discuta si prin casuta celor care urmeaza aceasta dieta, sunt sigura ca o sa te ajute cu sfaturi pretioase

Legat de sala, ce-ai zice sa incepi ceva acasa, la inceput mai usurel, apoi cand vei fi pregatita de mai mult poti merge si la sala.

Iti doresc mult succes in realizarea visului tau si nu te lasa pana nu obtii ceea ce iti doresti
__________________
MASURATORI 18.06.2012 | 02.07.2012 | 24.07.2012
bust - 89.8 cm | 89.9 cm | 89 cm
brat - 30.8 cm | 30.8 cm | 30 cm
fund - 97 cm | 94.5 cm | 94.5 cm
talie - 71.5 cm | 68.5 cm | 68.5 cm
coapsa - 58.3 cm | 57 cm | 57 cm


Noi nu slabim, noi ne schimbam stilul de viata!





* JURNAL SLABUTA
Jurnalul meu personal, experiente diete, sfaturi alimentatie, stil de viata sanatos, etc.

* SLABUTA.RO
Site-ul meu personal, retete dietetice, noutati Slabute, stiri si sfaturi alimentatie, stil de viata sanatos, etc.

* CALCULATOR NUTRITIONAL
Unealta ideala pentru a intelege, monitoriza si a jurnaliza atat ceea ce mananci cat si activitatile tale fizice

* SLABUTE TV
Televiziunea slabutelor

** Cum sa ma integrez in comunitate, cum sa devin o "Slabuta"?
** Regulamentul comunitatii
  #5 (permalink)  
Vechi 06 mar 2011, 17:06:03
Sandra68's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 16 feb 2011
Locaţie: Oradea, Romania
Vârsta: 51
Date: 163cm, 70.5kg
Mesaje: 5
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Sandra68

Draga Jurnalule,

mai intai sa multumesc binetelor primite ! Multumesc, Belisimad si Slabuta !

Acum, intre mine si tine ,Jurnalule. Motive sau argumente :
Dupa cele 3 zile de atac,am ramas la aceeasi greutate,70.5 kg. Oare pentru ca nici inainte nu saream calul la mancare ?
Dupa prima saptamana de munca dupa concediu, in care nu am mai respectat vreo dieta,sunt la aceeasi greutate, 70.5 kg. Ce mancam ? MD: un ness lung,fara zahar,cu lapte ; pana in pranz mai beau un ness lung,fara zahar,cu lapte si apa ; P : 2 sandvisuri cu salam si cascaval si un iaurt de baut + un ness lung ,fara zahar ,cu lapte ; C : carne ( salata de ton cu porumb din conserva,cu masline si cu ceapa ; carne fripta) si o felie de paine. Si,bineinteles,apa .
Nu cred ca e mult. Cred ca revin la concluzia din prima zi : imi trebuie miscare. Si,asa cum mi-a recomandat Slabuta, incep ceva usor acasa. Primul pas l-am facut deja : urc cele 5 etaje pana in casa,pe jos. Al doilea,urmeaza : mi-am gasit coarda prin casa. Am s-o folosesc .

Acum inchid, pt ca incepe American Idol la TV.
Sandra68, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1574 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1057 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 800 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #6 (permalink)  
Vechi 07 mar 2011, 17:16:06
damo's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
 
Data înregistrării: 07 mai 2010
Locaţie: undeva, Belgia
Vârsta: 51
Dieta: still de viata sanatos
Date: 163cm, 76kg
Mesaje: 2.558
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Sandra68

Buna Sandra si mult succes!

Eu urmez dieta hipocalorica (atit cit pot), dar cred ca orice program organizat pe principii sanatoase are rezultate.

Mult success
__________________
Jurnal Damo "Da, se poate"
 

Informatii despre slabit
casatorita, familie, greutate, jurnal, kilograme, sanatos, slabit

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole