Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal Simolyna - feeling good

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 12 feb 2015, 19:11:50
simolyna's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 20 feb 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 29
Dieta: Hipocalorica
Date: 171cm, 63.7kg
Mesaje: 26
Aprecieri acordate: 6
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Jurnal Simolyna - feeling good

Buna tuturor! Tocmai am observat ca de 5 ani intru pe acest site. Pana acum nu am deschis un jurnal, dar am mai citit povestile slabutelor si mi-am facut meniuri zilnice. Calculatorul de calorii a fost de foarte mare ajutor pentru mine, mai ales ca dieta hipocalorica mi s-a potrivit perfect de-a lungul timpului.

Am avut mari probleme cu greutatea cand eram mica, pe la 14 ani deja reusisem sa cantaresc aproape 90 kg la o inaltime de 170 cm. Din fericire, la 18 ani ceva a facut click in mintea mea si am reusit sa slabesc 30 kg in 7-8 luni. A fost o slabire brusca, care din pacate mi-a afectat elasticitatea pielii.

In cei 7 ani de cand am slabit am reusit sa nu trec de 70 kg. Pentru aproximativ 3 ani m-am mentinut la 62-63 kg, la care ma simteam foarte bine. Corpul meu se obisnuise cu greutatea si parca nu ma mai ingrasam usor. Insa in ultimul timp am inceput sa iau din nou proportii, iar dupa sarbatori cumva m-am trezit cu 67 kg la cantar si asa am ramas.

Cu sportul nu ma impac extraordinar, in sensul ca am avut perioade in care m-am tinut cate 3 luni de sala sau exercitii acasa constant, dar si perioade de sedentarism. Sper totusi ca odata cu venirea primaverii sa-mi revin.

Sper sa reusesc sa ajung la 60-61 de kg. Nu mi-am imaginat niciodata ca voi avea dimensiuni de fotomodel, vreau doar sa am o greutate potrivita pentru inaltimea mea si la care sa ma simt bine.

O sa urmez tot dieta hipocalorica, insa deocamdata simt ca imi este greu sa ma las de dulciuri.
Acest membru apreciaza mesajul lui simolyna:
glimmer (12 feb 2015)
  #2 (permalink)  
Vechi 12 feb 2015, 20:08:30
glimmer's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 14 mai 2012
Locaţie: Suceava, Romania
Dieta: personalizata :)
Date: 160cm, 65kg
Mesaje: 269
Aprecieri acordate: 60
Am fost apreciat(a) de 88 ori in 81 mesaje
Implicit Re: Jurnal Simolyna - feeling good

Buna! Ma bucur ca te-ai decis sa iti deschizi un jurnal, iti poate fi de mare folos. Si eu sunt tare pofticioasa cand vine vorba de dulciuri, dar sunt sigura ca vom reusi amandoua sa invingem aceste pofte pentru a obtine corpul pe care ni-l dorim.

Eu iti urez mult succes cu dieta si cu sportul si sper sa ne scrii doar rezultate bune!
Felicitari si pentru kg slabite cand erai adolescenta, cred ca nu ti-a fost usor.
Te pup si te imbratisez cu drag
glimmer, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1891 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1374 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1762 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Acest membru apreciaza mesajul lui glimmer:
simolyna (12 feb 2015)
  #3 (permalink)  
Vechi 12 feb 2015, 21:57:11
simolyna's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 20 feb 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 29
Dieta: Hipocalorica
Date: 171cm, 63.7kg
Mesaje: 26
Aprecieri acordate: 6
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Re: Jurnal Simolyna - feeling good

Buna Glimmer! Merci mult pentru mesaj . Azi chiar am avut o stare foarte proasta si mi s-a parut o tragedie ca m-am ingrasat cateva kg... mai pe seara acum m-am imbarbatat si am zis ca tot de mine tine sa ma pun la punct. O sa mai cercetez pe aici pe site sa vad ce mai mancati si voi, eu momentan sunt cam in pana de idei cu meniurile. La salate nu ma gandesc deloc acum iarna, parca simt mereu nevoia sa mananc ceva cald, gatit.
  #4 (permalink)  
Vechi 12 feb 2015, 22:21:49
estera1990's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 24 mai 2013
Locaţie: Timisoara, Romania
Vârsta: 29
Date: 164cm, 58kg
Mesaje: 117
Aprecieri acordate: 10
Am fost apreciat(a) de 40 ori in 30 mesaje
Implicit Re: Jurnal Simolyna - feeling good

Buna si bine ai venit Ma bucur ca te-ai decis sa faci ceva practic pentru tine. Sa stii ca un jurnal ajuta foarte mult,pe langa ca ma pot monitoriza usor am gasit aici fete care ma pot sfatui si au experienta. Treptat o sa ajungem toate unde ne dorim,trebuie vointa si rabdare O sa te mai vizitez sa vad ce mai faci
__________________


Bust: 89;89
Talie: 70;69
Colac: 89;84
Solduri: 103;101,5
Coapsa: 60;58,5
estera1990, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1789 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1272 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #5 (permalink)  
Vechi 12 feb 2015, 22:46:33
simolyna's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 20 feb 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 29
Dieta: Hipocalorica
Date: 171cm, 63.7kg
Mesaje: 26
Aprecieri acordate: 6
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Re: Jurnal Simolyna - feeling good

Multumesc frumos Estera de maine o sa incep sa postez si aici in jurnal ce mananc, pentru ca altfel cateodata nu prea realizez ca exagerez. Azi cand mi-am calculat caloriile, deja aveam vreo 600 la micul dejun. Maine dimineata cred ca o sa incerc un iaurt cu fulgi de ovaz plus inca ceva, ma mai gandesc maine.
  #6 (permalink)  
Vechi 13 feb 2015, 08:56:10
glimmer's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 14 mai 2012
Locaţie: Suceava, Romania
Dieta: personalizata :)
Date: 160cm, 65kg
Mesaje: 269
Aprecieri acordate: 60
Am fost apreciat(a) de 88 ori in 81 mesaje
Implicit Re: Jurnal Simolyna - feeling good

Sunt foarte multe lucruri pe care ai putea sa le mananci, chiar si acum iarna. Poti arunca o privire in sectiunea cu retete de pe site poate gasesti ceva ce iti place. E foarte bine ca iti calculezi caloriile si esti atenta la aspectul asta pentru a nu manca prea mult.

Nu e o tragedie ca ai pus cateva kg, cum ai spus si tu, de tine depinde sa le faci sa dispara si vei reusi asta!
glimmer, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1891 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1374 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1762 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #7 (permalink)  
Vechi 13 feb 2015, 20:24:17
simolyna's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 20 feb 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 29
Dieta: Hipocalorica
Date: 171cm, 63.7kg
Mesaje: 26
Aprecieri acordate: 6
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Re: Jurnal Simolyna - feeling good

Azi am reusit sa nu mananc prea mult dulce yeey (in afara de un iaurtel cu fructe). Asta e meniul pe ziua de azi:
CALORII INGERATE
Mic dejun, ora 16:58
Fulgi de ovaz, 35g - 137 calorii, 5.9 proteine, 2.4 grasimi, 0 colesterol, 23.2 carbohidrati, 3.7 fibre, 0.7 sodiu, - zaharuri
Iaurt cu cirese, Bio, Andechser, 150g - 140 calorii, 5.6 proteine, 4.5 grasimi, - colesterol, 19.4 carbohidrati, - fibre, - sodiu, - zaharuri

Prânz, ora 16:59
Rosii, 180g - 33 calorii, 1.6 proteine, 0.4 grasimi, 0 colesterol, 7 carbohidrati, 2.2 fibre, 9 sodiu, 4.7 zaharuri
Halloumi, 70g - 225 calorii, 15 proteine, 17.5 grasimi, - colesterol, 2.5 carbohidrati, - fibre, - sodiu, - zaharuri
Wasa 21% fibre, Finn Crisp, 20g - 68 calorii, 2.4 proteine, 0.5 grasimi, - colesterol, 10.6 carbohidrati, 4.2 fibre, - sodiu, - zaharuri
Ulei de masline, 6ml - 54 calorii, 0 proteine, 6 grasimi, 0 colesterol, 0 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zaharuri
Busuioc, uscat, 5g - 13 calorii, 0.7 proteine, 0.2 grasimi, 0 colesterol, 3.1 carbohidrati, 2 fibre, 1.7 sodiu, 0.1 zaharuri

Gustare 2, ora 17:03
Nuci macadamia, 20g - 144 calorii, 1.6 proteine, 15.2 grasimi, 0 colesterol, 2.8 carbohidrati, 1.7 fibre, 0 sodiu, 0 zaharuri
Portocale, 200g - 94 calorii, 1.8 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 23.4 carbohidrati, 4.8 fibre, 0 sodiu, 18.8 zaharuri

Cina, ora 21:10
Pui la gratar, 70g - 72 calorii, 13.3 proteine, 1.4 grasimi, - colesterol, 1.4 carbohidrati, - fibre, - sodiu, - zaharuri
Ciuperci, 30g - 11 calorii, 1.5 proteine, 0.3 grasimi, 0 colesterol, 0.6 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zaharuri
Praz, 20g - 13 calorii, 0.3 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 2.8 carbohidrati, 0.4 fibre, 0 sodiu, 0.8 zaharuri
Snitel de pui, a la Andreea, 20g - 33 calorii, 5 proteine, 1.4 grasimi, 13.1 colesterol, 0.9 carbohidrati, - fibre, 0.1 sodiu, - zaharuri
Cascaval afumat, 20g - 71 calorii, 4.5 proteine, 5.5 grasimi, 0 colesterol, 0.4 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zaharuri
Branza Feta Danish White, Arla, 20g - 49 calorii, 2.2 proteine, 4.2 grasimi, 0 colesterol, 0.5 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zaharuri
Salata mixta, 100g - 32 calorii, 0.9 proteine, 1.8 grasimi, - colesterol, 3.8 carbohidrati, 1.2 fibre, - sodiu, 2.1 zaharuri
Carnati afumati, 15g - 46 calorii, 2.3 proteine, 3.8 grasimi, 0 colesterol, 0.1 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zaharuri
--------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL CALORII: 1235 calorii, (mic)64.6 proteine, (mult)65.1 grasimi, 13.1 colesterol, (mic)102.5 carbohidrati, 20.2 fibre, 11.5 sodiu, 26.5 zaharuri

ACTIVITATI FIZICE
Mers 2 mile/ora (3.2 km/h), pas incet, 20min - 34 calorii
Metabolism bazal - 1455 calorii
--------------------------------------------------------------------------------------
CALORII CONSUMATE: 1489 calorii

Salata de la pranz cu rosii, branza halloumi si busuioc a fost super delicioasa, o sa-mi mai fac

M-am gandit ca cel mai bine pentru mine ar fi sa nu mananc dulciuri in timpul saptamanii, dar sambata sa mananc o prajiturica super buna, in loc de o masa. O sa incep totusi de saptamana viitoare cu strategia asta Nu-mi imaginez ca as putea sa tai dulciurile complet, imi plac prea mult si as fi trista fara ele

Sport o sa fac de saptamana viitoare si o sa incep acasa cu programele lui Jillian Michaels (care mi se pare super motivanta) si cand o sa imi mai revin cu conditia fizica o sa ma duc din nou la programe de aerobic. In momentul de fata, dupa 30 de minute deja simt ca lesin, nu as putea sa rezist la o ora de sala.

Pupici
  #8 (permalink)  
Vechi 13 feb 2015, 20:38:31
estera1990's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 24 mai 2013
Locaţie: Timisoara, Romania
Vârsta: 29
Date: 164cm, 58kg
Mesaje: 117
Aprecieri acordate: 10
Am fost apreciat(a) de 40 ori in 30 mesaje
Implicit Re: Jurnal Simolyna - feeling good

Buna, si eu sunt innebunita dupa dulciuri,in special ciocolata cu cacao,nu conteaza cu ce,cu orice Dar acum de cand am inceput dieta am o gramada de ciocolata in frigi si nu ma atrage deloc. La inceput era foarte greu,nici nu ma uitam inspre ciocolata la magazin,treceam cu capul in partea cealalta unde, intamplator sau nu, sunt asezate cerealele Ca si cum te-ar pune sa alegi de ce parte vrei sa fii Cu timpul a disparut pofta,ma si mir de mine ca nu as manca,pur si simplu. Mi-am satisfacut pofta de dulce cu fructe, curmale, stafide,miere pusa in tot felul de combinatii. Si acum am pofta de dulce,dar am pofta de branza dulce cu miere si seminte Poate va functiona si la tine...fiind la inceput te gandesti ca nu o sa poti fara dulce,dar cu timpul nu mai e asa greu Poate pana sambata vei constata ca nu mai e asa mare nevoia de dulce. Eu zic ca e important,noi,cele cu problema asta, sa invatam insemnatatea gustarii. Doar sa gusti,nu ca mine, finalul era doar cand ambalajul era gol...Nu vreau nici sa gust deocamdata,nu am inca incredere in mine...
__________________


Bust: 89;89
Talie: 70;69
Colac: 89;84
Solduri: 103;101,5
Coapsa: 60;58,5
estera1990, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1789 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1272 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #9 (permalink)  
Vechi 13 feb 2015, 22:38:20
simolyna's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 20 feb 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 29
Dieta: Hipocalorica
Date: 171cm, 63.7kg
Mesaje: 26
Aprecieri acordate: 6
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Re: Jurnal Simolyna - feeling good

Daaa buna idee, zilele astea imi iau niste fructe uscate pentru momentele in care o sa doresc ceva dulce mai mult ca orice Am tot vazut deserturi de genul torturi RAW care au curmale plus alte bunatati si fara zahar, dar mi-e ca daca imi fac un tort din acela nu voi manca doar o felie... Oricum in momentul de fata nici nu e cazul sa ma gandesc la asa ceva. Niste iaurtel cu miere si cereale trebuie sa imi satisfaca pofta de dulce, fie ca-mi place sau nu
  #10 (permalink)  
Vechi 14 feb 2015, 11:03:29
glimmer's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 14 mai 2012
Locaţie: Suceava, Romania
Dieta: personalizata :)
Date: 160cm, 65kg
Mesaje: 269
Aprecieri acordate: 60
Am fost apreciat(a) de 88 ori in 81 mesaje
Implicit Re: Jurnal Simolyna - feeling good

In meniu mi se pare ca ai avut cam multe grasimi, adica asa te atentioneaza calculatorul. Sa ai grija si la aspectul acesta, unele branzeturi pot contine multe grasimi.

Sa stii ca pofta aceasta de ciocolata va disparea incet-incet. Eu asa zic. Si iti spun din experienta mea, eu fiind foarte pofticioasa la ciocolata de orice fel. Dar am invatat sa o inlocuiesc cu alternative mai sanatoase. Nu trebuie sa tai dulciurile de tot, ci sa stii ce sa alegi. Si ciocolata e ok, cea neagra, daca iti place. 2 patratele chiar sunt recomandate din cate stiu, datorita cantitatii de antioxidanti din cacao. Dar asta e valabil la cioco neagra, nu la cea cu lapte si creme!

Sper sa reusesti sa iti stapanesti pofta de dulce si astept sa mai vad meniuri de ale tale

P.S. Iubesc nucile macadamia!
glimmer, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1891 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1374 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1762 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
 

Informatii despre slabit
calorii, dieta, feeling, good, jurnal, jurnale, sanatos, simolyna, slabit

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
feel-good time huhu Despre noi, ... femeile 8 01 nov 2010 12:22:44

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole