Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnalul Diannei

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 20:25:46
Ann's Avatar
Ann Ann este deconectat
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 17 mai 2010
Locaţie: Turda, Romania
Vârsta: 25
Date: 160cm, 53.1kg
Mesaje: 34
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Jurnalul Diannei

Buna! Ma numesc Diana, am 16 ani si sunt din Turda (Jud. Cluj).
Am 160 de cm si 55 de kg. De o jumatate de an sunt la aceasta greutate. Deocamdata ar fi super la ajung la 50 de kg, dar tinta mea finala este 43-45 de kg.

Mi-am pus in gand sa slabesc, dar nu reusesc nicicum. In loc sa mananc un fruct ma duc si imi iau o napolitana. Sunt foarte pofticioasa de felul meu, si ma abtin foarte greu. Am tinut inainte de Pasti o dieta si am putut sa ma abtin de dulciuri si de sucuri timp de trei saptamani. Nu am dat niciun kg jos, deoarece nu am facut sport ( greseala fatala, stiu ).

Cu sportul nu ma impac deloc. Nu mai pot respira in timp ce fug ( doctorul spune ca din cauza polipilor ) si asta m-a descurajat mult, asa ca dupa ce am fugit o saptamana m-am oprit. ... De maine am de gand sa fug cel putin 10 - 20 de minute. Si am inceput sa fac Pilates timp de 30 de minute pe zi. Am incercat si Tae bo dar nu pot tine pasul. >.<

M-am inscris aici pentru a prinde curaj si ambitie, sa ma imprietenesc cu slabutele de pe forum si sa primesc niste sfaturi.

Astept cu drag sfaturile si parerile voastre.
Ann, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1933 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1416 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1417 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #2 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 20:29:37
deia's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 11 nov 2009
Locaţie: timisoara, Romania
Dieta: numar caloriile
Date: 160cm, 62kg
Mesaje: 144
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnalul Diannei

bine ai venit printre noi si multa ambitie sa ai.fara asta nu faci mai nimic
deia, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1948 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1431 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #3 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 20:47:58
Ann's Avatar
Ann Ann este deconectat
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 17 mai 2010
Locaţie: Turda, Romania
Vârsta: 25
Date: 160cm, 53.1kg
Mesaje: 34
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnalul Diannei

Multumeesc. Cutia de Finetti din camara ma atrage. Dar rezist tentatiei, e trecut de 6 si pe deasupra azi am mancat nesanatos.
Ann, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1933 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1416 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1417 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #4 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 20:50:58
deia's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 11 nov 2009
Locaţie: timisoara, Romania
Dieta: numar caloriile
Date: 160cm, 62kg
Mesaje: 144
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnalul Diannei

incearca sa faci putin sport si in casa sunt destule si chiar atragatoare...zumba ,pilates,tae bo...
deia, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1948 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1431 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #5 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 20:51:44
mvthebest's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 24 aug 2009
Locaţie: -, Romania
Vârsta: 27
Date: 165cm, 71kg
Mesaje: 13.622
Aprecieri acordate: 9
Am fost apreciat(a) de 59 ori in 49 mesaje
Implicit Re: Jurnalul Diannei

Citat:
Anterior postat de Ann Vezi mesajul
Multumeesc. Cutia de Finetti din camara ma atrage. Dar rezist tentatiei, e trecut de 6 si pe deasupra azi am mancat nesanatos.
Nu trebuie sa uiti doar pentru astazi.
Daca nu poti rezista,da-io mamei sau cuiva.
mvthebest, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 2214 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1697 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #6 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 20:52:35
Adella's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 18 iun 2009
Locaţie: Bucuresti, Statele Unite ale Americii
Vârsta: 32
Dieta: Dieta personalizata
Date: 157cm, 57kg
Mesaje: 12.038
Aprecieri acordate: 2
Am fost apreciat(a) de 15 ori in 9 mesaje
Implicit Re: Jurnalul Diannei

Citat:
Anterior postat de Ann Vezi mesajul
Buna! Ma numesc Diana, am 16 ani si sunt din Turda (Jud. Cluj).
Am 160 de cm si 55 de kg. De o jumatate de an sunt la aceasta greutate. Deocamdata ar fi super la ajung la 50 de kg, dar tinta mea finala este 43-45 de kg.

Mi-am pus in gand sa slabesc, dar nu reusesc nicicum. In loc sa mananc un fruct ma duc si imi iau o napolitana. Sunt foarte pofticioasa de felul meu, si ma abtin foarte greu. Am tinut inainte de Pasti o dieta si am putut sa ma abtin de dulciuri si de sucuri timp de trei saptamani. Nu am dat niciun kg jos, deoarece nu am facut sport ( greseala fatala, stiu ).

Cu sportul nu ma impac deloc. Nu mai pot respira in timp ce fug ( doctorul spune ca din cauza polipilor ) si asta m-a descurajat mult, asa ca dupa ce am fugit o saptamana m-am oprit. ... De maine am de gand sa fug cel putin 10 - 20 de minute. Si am inceput sa fac Pilates timp de 30 de minute pe zi. Am incercat si Tae bo dar nu pot tine pasul. >.<

M-am inscris aici pentru a prinde curaj si ambitie, sa ma imprietenesc cu slabutele de pe forum si sa primesc niste sfaturi.

Astept cu drag sfaturile si parerile voastre.
Buna Diana,Ann,
Bine ai venit alaturi de noi
Nu sunt de acord cu telurile tale deloc!!!
Ai doar 16 ani ,corpul e in crestere,ai nevoie de o alimentatie sanatoasa care sa aiba in meniu lactate,carne,fructe,legume ..targetul tau de 43-45 mi se pare anorexie curata..nu fii atat de radicala ,gandeste-te la sanatatea ta,50 de kg e o greutate normala pentru varsta si inaltimea ta..
Uite aici cateva sfaturi care te pot ajuta
Sfaturi, de prin forum, adunate
Daca nu poti alerga ..pilatesul e o buna varianta de a face sport E foarte important sa faci si sport pentru a slabi frumos si uniform
Adella, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1695 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1178 kcal/zi. Pentru a slăbi 5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 404 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #7 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 20:53:25
Ann's Avatar
Ann Ann este deconectat
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 17 mai 2010
Locaţie: Turda, Romania
Vârsta: 25
Date: 160cm, 53.1kg
Mesaje: 34
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnalul Diannei

Maine dimineata, inainte de scoala am sa fug, si apoi pe seara voi face Pilates.
De mancat, voi manca ceva legume, fructe, ceva mai usor, pana imi stabilesc o dieta.
Cam asta este planul meu.

Deocamdata, vreau sa ajung la 50 de kg, daca vad ca nu este de ajuns, voi mai slabi. Eu am probleme cu burtica si suncile. Se umfla cand vrea ea. Credeti ca ar fi bine sa mananc Activia? Sau ar fi mai indicat sa mananc un iaurt usurel? Poate mi se umfla burta din cauza balonarii.
Ann, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1933 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1416 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1417 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]

Ultima dată editat de Ann; 17 mai 2010 at 20:57:29.
  #8 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 20:56:56
mvthebest's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 24 aug 2009
Locaţie: -, Romania
Vârsta: 27
Date: 165cm, 71kg
Mesaje: 13.622
Aprecieri acordate: 9
Am fost apreciat(a) de 59 ori in 49 mesaje
Implicit Re: Jurnalul Diannei

Citat:
Anterior postat de Ann Vezi mesajul
Buna! Ma numesc Diana, am 16 ani si sunt din Turda (Jud. Cluj).
Am 160 de cm si 55 de kg. De o jumatate de an sunt la aceasta greutate. Deocamdata ar fi super la ajung la 50 de kg, dar tinta mea finala este 43-45 de kg.

Mi-am pus in gand sa slabesc, dar nu reusesc nicicum. In loc sa mananc un fruct ma duc si imi iau o napolitana. Sunt foarte pofticioasa de felul meu, si ma abtin foarte greu. Am tinut inainte de Pasti o dieta si am putut sa ma abtin de dulciuri si de sucuri timp de trei saptamani. Nu am dat niciun kg jos, deoarece nu am facut sport ( greseala fatala, stiu ).

Cu sportul nu ma impac deloc. Nu mai pot respira in timp ce fug ( doctorul spune ca din cauza polipilor ) si asta m-a descurajat mult, asa ca dupa ce am fugit o saptamana m-am oprit. ... De maine am de gand sa fug cel putin 10 - 20 de minute. Si am inceput sa fac Pilates timp de 30 de minute pe zi. Am incercat si Tae bo dar nu pot tine pasul. >.<

M-am inscris aici pentru a prinde curaj si ambitie, sa ma imprietenesc cu slabutele de pe forum si sa primesc niste sfaturi.

Astept cu drag sfaturile si parerile voastre.
Sportul ajuta si la modelari si da un plus dietei.
E ciudat ca sa ti 3saptamani dieta si sa nu slabesti. In ce consta dieta?

Incearca zumba,poate iti place. Este mult mai distractiv si poti tine pasul

Si eu sunt gurmanda si pofticioasa. Dar am realizat ca degeaba vreau sa slabesc si bag in mine napolitane,clatite,prajitura,pizza Fara nici un rezultat.

Pentru inceput incearca 30min de3-4ori pe saptamana. Nu este bine sa faci dintr-o data pentru ca te plictisesti foarte repede. Si diversifica. Nu de fiecare data aceleasi exercitii.

Nici eu nu eram prietena cu sportul. Era chiar dujmanul meu Dar fara el nu prea faci nimic. Asa ca a trebuit sa ma imprietenesc. Iar acum este cel mai bun prieten al meu.
Datorita lui am slabit si nu am pielea lasata si am scapat cat de cat si de celulita

Bafta!!!
mvthebest, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 2214 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1697 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #9 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 20:59:47
LicuriciColorat's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 05 apr 2010
Locaţie: -, Romania
Vârsta: 27
Dieta: Alimentatie sanatoasa si echilibrata+sport
Date: 166cm, 62kg
Mesaje: 8.144
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Smile Re: Jurnalul Diannei

Buna si bine ai venit
cred ca esti putin cam drastica cu tine,la 50kg cred ca vei fii super oki,hai47 daca tii neaparat dar 43>?pff mult prea putin
ai doar 16 ani,esti in crestere,te dezvoltii,nu va prostia de a slabii prea mult,sau drastic
in primul rand o alimentatie sanatoasa e la baza,nu doar fructe si legume,ai nevoie de toate grupele de alimente:carnita slaba,pui,peste la gratar sau cuptor,legume,fructe,cereale si lactate,,neaparat 3 mese si 2 gustari pe zi,hidratare si masaje cu creme pt tonifiere,sportul e important,e foarte bine ca alergi si faci pilates,poti incerca tae-bo 15min de 3ori pe sapt,sa cresti treptat timpul dar asta mai incolo,
ai grija de tine.nu cobori sub 1000cal si nu te infometa,renunta la dulciuri,sucuri,prajituri si fast-food
__________________
Revolta-te iar si iar pana mieii vor devenii lei.
http://forum.slabute.ro/jurnale-slabit-adolescente/jurnal-licuricicolorat-3358-401.html#post484828
  #10 (permalink)  
Vechi 17 mai 2010, 21:00:08
mvthebest's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 24 aug 2009
Locaţie: -, Romania
Vârsta: 27
Date: 165cm, 71kg
Mesaje: 13.622
Aprecieri acordate: 9
Am fost apreciat(a) de 59 ori in 49 mesaje
Implicit Re: Jurnalul Diannei

Citat:
Anterior postat de Ann Vezi mesajul
Maine dimineata, inainte de scoala am sa fug, si apoi pe seara voi face Pilates.
De mancat, voi manca ceva legume, fructe, ceva mai usor, pana imi stabilesc o dieta.
Cam asta este planul meu.
Nu iti trebuie dieta.
Nu este bine sa mananci doar fructe si legume.
M-ai bine fa-ti o salata mare:rosi,castraveti,ardei,etc + putina branzica sau 1-2oua fierte sau pui/peste. Si te ve-i satura foarte repede.
Incearca sa papi mai multe proteine(oua/pui/peste/soia/etc) te vor ajuta sa scapi si de senzatia de dulce.
Daca chiar simti nevoia de dulce,ia o lingurita de miere sau 2bucatele de cioco dietetica sau neagra sau 1-2bombonele fara zahar.
mvthebest, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 2214 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1697 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
 

Informatii despre slabit
adolescente, greutate, jurnal, slabit, slabit adolescente, sport

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole