Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Sfaturi mentinere

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
Răspunde
 
Opţiuni subiect
  #21 (permalink)  
Vechi 24 aug 2010, 17:26:46
Gabytssa's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 22 aug 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Date: 168cm, 57kg
Mesaje: 7
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: mentinere

Buna fetelor! Am slabit si acum imi este frica sa nu ma ingras...recunosc ca imi este frica sa cresc nr de calorii...nu as vrea sa pun la loc kg. Asa ca as dori sa imi recomandati un meniu de mentinere. Credeti ca este bine sa marasc nr de fructe pe zi? Eu deobicei mancam 1-2 fructe pe zi...acum as vrea sa mananc 2-3...credeti ca este bine? multumesc anticipat!
Gabytssa, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1603 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1086 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #22 (permalink)  
Vechi 24 aug 2010, 17:42:38
anqutz's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă SeniorSlăbuţă Senior
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 30 sep 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 32
Dieta: alimentatie sanatoasa
Date: 166cm, 53kg
Mesaje: 22.491
Aprecieri acordate: 1.892
Am fost apreciat(a) de 2.919 ori in 1.932 mesaje
Implicit Re: mentinere

Citat:
Anterior postat de Gabytssa Vezi mesajul
Buna fetelor! Am slabit si acum imi este frica sa nu ma ingras...recunosc ca imi este frica sa cresc nr de calorii...nu as vrea sa pun la loc kg. Asa ca as dori sa imi recomandati un meniu de mentinere. Credeti ca este bine sa marasc nr de fructe pe zi? Eu deobicei mancam 1-2 fructe pe zi...acum as vrea sa mananc 2-3...credeti ca este bine? multumesc anticipat!
Mareste fara grija nr de kcal cu 50-70 de kcal in fiecare saptamana.
Răspuns cu citat
  #23 (permalink)  
Vechi 24 aug 2010, 17:59:39
Gabytssa's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 22 aug 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Date: 168cm, 57kg
Mesaje: 7
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: mentinere

Citat:
Anterior postat de anqutz Vezi mesajul
Mareste fara grija nr de kcal cu 50-70 de kcal in fiecare saptamana.
Ok..ms frumos pt raspuns
Gabytssa, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1603 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1086 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #24 (permalink)  
Vechi 03 sep 2010, 20:23:56
andra_aly's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă SeniorSlăbuţă Senior
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 27 nov 2009
Locaţie: Sibiu/Roma, Italia
Vârsta: 30
Dieta: Stil de viata sanatos
Date: 166cm, 60kg
Mesaje: 21.862
Aprecieri acordate: 847
Am fost apreciat(a) de 1.470 ori in 478 mesaje
Implicit Re: Cum sa ma mentin

Buna gaby ce mai faci? cum merge mentinerea?
Răspuns cu citat
  #25 (permalink)  
Vechi 09 nov 2010, 13:58:29
Rodica79's Avatar
(meniuri, evolutie)
Cont restricţionat
Merite:
 
Data înregistrării: 09 nov 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 41
Dieta: Ketogenica-low carb, moderat fat, high protein
Date: 170cm, 56kg
Mesaje: 12
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Retentia de apa

Am si eu o intrebare la tine Livia
Mananc 3 mese pe zi la interval de 4 ore intre ele, fiecare masa are cam 360 Kcalorii, prima masa legume cu branza de vaci degresata cu 1 % grasimi si 2 % glucide, 17 % proteine celelalte 2 mese sunt formate tot din legume dar cu cate 200 g de peste fript file Cod.
Am un total de 1080 Kcalorii maxim/zi, un 10 g grasimi si 95 g glucide.
E un meniu bun pentru mentinere ? Chiar trebuie sa-i dau organismului 1265 Kccalorii cat e metabolismul meu bazal ?
Parerea mea este ca am tot ce-mi trebuie in acest meniu, sau ?
E vreu pericol cum procedez ?
Apa beau minim 2 L/zi plata, nu cafea cu zahar, nu sucuri.
Rodica79, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2029 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1512 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #26 (permalink)  
Vechi 09 nov 2010, 21:23:22
Livia89's Avatar
(meniuri, evolutie)
Cont restricţionat
Merite:
 
Data înregistrării: 28 iul 2010
Locaţie: Oradea, Romania
Vârsta: 30
Dieta: Pesco-vegetariana hipocalorica
Date: 156cm, 50.2kg
Mesaje: 1.907
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) o data intr-un mesaj
Implicit Re: Retentia de apa

Citat:
Anterior postat de Rodica79 Vezi mesajul
Am si eu o intrebare la tine Livia
Mananc 3 mese pe zi la interval de 4 ore intre ele, fiecare masa are cam 360 Kcalorii, prima masa legume cu branza de vaci degresata cu 1 % grasimi si 2 % glucide, 17 % proteine celelalte 2 mese sunt formate tot din legume dar cu cate 200 g de peste fript file Cod.
Am un total de 1080 Kcalorii maxim/zi, un 10 g grasimi si 95 g glucide.
E un meniu bun pentru mentinere ? Chiar trebuie sa-i dau organismului 1265 Kccalorii cat e metabolismul meu bazal ?
Parerea mea este ca am tot ce-mi trebuie in acest meniu, sau ?
E vreu pericol cum procedez ?
Apa beau minim 2 L/zi plata, nu cafea cu zahar, nu sucuri.
asa putin la mentinere? pai si ca sa slabesti cat ai mancat?

pt mentinere, iti arata langa semnatura, in functie de datele tale (kg, inaltime) si de tipul de activitate, cate ai nevoie... deci daca iti completezi datele personale ti le arata in orice mesaj postat de tine

uita-te in josul mesajului meu, imi scrie ca pt a slabi imi trebuie 1400 cal, ceea ce e cam cu 150 de cal in plus fata de metabolismul bazal, deci normal ca pt mentinere iti trebuie chiar mai mult.... pt a slabi trebuie sa mananci cel putin cat metabolismul bazal (ala se consuma pt a dormi, respira, digera, etc... a-ti functiona organismul in mod normal, fara ca tu sa nu misti un deget)

si plus ca tu nu cred ca stai toata ziua ca o leguma, mai umbli putin pe jos, mai stai la calculator, toate astea (da, si astea) sunt activitati care consuma calorii, trebuie sa-ti alimentezi corpul pt ele... de sport sa nu mai zic

nu te infometa, da-i organismului toti nutrientii de care are nevoie, ai nevoie si de carbohidrati, si de fructe, si de oua, si iti poti chiar permite o mica "abatere" o data pe sapt, nu-i foc, vei continua sa slabesti, iar la mentinere poti introduce incet, cantitativ, alimente sanatoase si ceva mai multe "abateri", insa nu exagerat

dar asta deja nu mai tine de acest subiect uita-te mai mult pe acesta Sa vorbim despre alimentatia sanatoasa si eventual intreab-o si pe Iulia, ea ne ajuta cu mult mai multe informatii pe toate

nu in ultimul rand, iti poti diversifica meniul, nu are nicio logica/placere sa papi ca un robotel acelasi lucru zilnic, si ar fi indicat sa incluzi si niste gustari (fructe, iaurt, nuci, seminte) intre mesele principale dieta, nici cea de slabire, si cu atat mai putin cea de mentinere, nu este un chin, ci ar trebui sa iti poti oferi placerea de a incerca in fiecare zi ceva nou ma refer la mancarea gatita in casa

mult succes si sper ca ti-am oferit informatii bune
Livia89, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1667 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1150 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1151 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]

Ultima dată editat de Livia89; 09 nov 2010 at 21:27:48.
Răspuns cu citat
  #27 (permalink)  
Vechi 09 nov 2010, 23:50:06
Rodica79's Avatar
(meniuri, evolutie)
Cont restricţionat
Merite:
 
Data înregistrării: 09 nov 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 41
Dieta: Ketogenica-low carb, moderat fat, high protein
Date: 170cm, 56kg
Mesaje: 12
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Retentia de apa

Mersi de raspuns Livia, insa eu consider ca la atatea legume am destui nutritenti, Peste, iar la mine nu prea conteaza calculele astea, nu stiu de ce voi calculati asa, eu am epsioade de mancat f mult, de ex azi am mancat 5200 Kcalorii, asa ca (5200 + 1080 + 1080)/3 - 2453 media pe 3 zile, ajunge zic eu, despre asta am spus problema la sectiunea Bulimie.
Joi am bagat cam 8000, un nutritionist mi-a spus ca media conteaza de fapt.
Ma pot mentine si cu 1100 si cu 6000, conteaza cat imi asimileaza organismul, nu cat mananc, la o medie groasa de Kcalorii/zi.
De ex maine bag salate, peste branzaturi degresate, deci un 1100 Kcalorii, arde pe alea, apoi mai arde si din astea de azi, iar cand bag 6000, nu asimileaza tot, isi ia cam cat are nevoie din ele, le ia si pe cele din ziua aia, restul le elimina.
Ca exemplu daca metabolismul mei bazal e de cam 1265 Kcal/zi, daca mananc atat, ma mentin, daca mananc 3000, ia tot atat din ele, daca am rezerve, ia din acelea si completeaza daca bag sub 1265, totul e sa aiba de unde, restu stie el ce si cum.
Conditia de baza, fara porcarii, deci fara E-uri, Margarina, hipercaloric, dar natural,Paine din cereale integrale facuta acasa, dulciuri facute acasa cu miere sau zahar brun nerafina ecologic fara faina alba, creme ciocolata home made, lapte + cacao + zahar brun.
S-a obisnuit asa de cand cu episoadele de mancat, la inceput se mai punea, acum s-a mai adaptat, desi o teama exista.
Sigur ca si sportul consuma, fac aerobic intens la sala.
Eu intrebasem din punct de vedere nutritiv mai mult daca este okey.
Pot baga si oua, dar nu prea ma omor cu ele, fructe bag mai putine, intrucat mananc f multa paine integrala si legume, vitamine, minerale + glucide am de aici.
Rodica79, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2029 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1512 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #28 (permalink)  
Vechi 21 nov 2010, 20:58:58
oana.tatu's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 02 dec 2009
Locaţie: Focsani, Romania
Date: 156cm, 59kg
Mesaje: 5
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Retentia de apa

Felicitari!!!
oana.tatu, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1714 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1197 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1198 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #29 (permalink)  
Vechi 16 mar 2011, 19:47:19
AndradaMara's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 01 nov 2010
Locaţie: Timisoara, Romania
Vârsta: 29
Date: 165cm, 55kg
Mesaje: 25
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: mentinere

hello slabutele...am o mica problemuta...am mai recitit site'ul, pt ca am inceput sa cresc putin in greutate si sa imi intarzie menstruatia(lucru nu foarte neobisnuit pt mine, dar e destul de mult timp)...am avut o sesiune grea cu muuulte examene (prietenii imi spuneau ca is alba ca varul) . de mancat, mancam si sanatos si cate un baton de cacao pe zi(40 g) hihi...am ajuns la 51 kg dupa sesiune. Dar apoi au inceput sa creasca kg...si eu nu am mancat nimic mai diferit(bineinteles mai putin dulce) , sport fac...destul de des (prietenul meu spunea ca probabil e masa musculara...dar asa dintr-o data?) si fructe mananc cam 3-5 portii pe zi (sper din tot sufletul ca nu de la ele, ca nu as putea renunta la fructe...si cand zic fructe nu ma refer la banane si struguri, ci doar mere, portocale si pomelo)...va pun si un exemplu de meniu...sper sa ma puteti ajuta...mi-as dori sa ajung iarasi la greutatea de 51 kg, pt ca ma simteam destul de bine...va rog sa ma ajutati
AndradaMara, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1980 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1463 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #30 (permalink)  
Vechi 16 mar 2011, 19:48:51
AndradaMara's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 01 nov 2010
Locaţie: Timisoara, Romania
Vârsta: 29
Date: 165cm, 55kg
Mesaje: 25
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: mentinere

CALORII INGERATE
Micul dejun, ora 14:03
Sunca Praga, Cris-tim, 35g - 35 calorii, 5.5 proteine, 1.3 grasimi, 0 colesterol, 0.2 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar
Iaurt Nutriday 0% grasime, Danone, 140g - 42 calorii, 5 proteine, 0.1 grasimi, 0 colesterol, 5.5 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar
Rosii, 30g - 6 calorii, 0.3 proteine, 0.1 grasimi, 0 colesterol, 1.2 carbohidrati, 0.4 fibre, 1.5 sodiu, 0.8 zahar
Branza de vaci degresata, Prodlacta, 60g - 11 calorii, 1.2 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 1.5 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar

Gustare 1, ora 14:03
Mere Golden, 80g - 40 calorii, 0 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 9 carbohidrati, 0.1 fibre, 0 sodiu, 0 zahar

Prânz, ora 14:03
Branza de vaci degresata, Prodlacta, 50g - 9 calorii, 1 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 1.3 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar
Mancare scazuta de cartofi cu fasole verde, 200g - 144 calorii, 3.6 proteine, 4.2 grasimi, 0 colesterol, 23.8 carbohidrati, 2.6 fibre, 203.4 sodiu, 0.8 zahar
Tocanita de vita cu legume a la Cristina, 140g - 86 calorii, 9.2 proteine, 1.5 grasimi, 0 colesterol, 8.8 carbohidrati, 2.5 fibre, 0 sodiu, 3.6 zahar

Gustare 2, ora 14:04
Pomelo, 150g - 57 calorii, 1.2 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 14.4 carbohidrati, 1.5 fibre, 0 sodiu, 0 zahar

Cina, ora 17:50
Carne de porc, proaspata, spata, muschi (muschiulet), carne slaba (degresata), gatita, la cuptor, 80g - 150 calorii, 24.3 proteine, 5.1 grasimi, 75.2 colesterol, 0 carbohidrati, 0 fibre, 52 sodiu, 0 zahar
Branza de vaci degresata, Prodlacta, 60g - 11 calorii, 1.2 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 1.5 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar
Iaurt Nutriday 0% grasime, Danone, 140g - 42 calorii, 5 proteine, 0.1 grasimi, 0 colesterol, 5.5 carbohidrati, 0 fibre, 0 sodiu, 0 zahar
Masline negre, 10g - 12 calorii, 0.1 proteine, 1.1 grasimi, 0 colesterol, 0.6 carbohidrati, 0.3 fibre, 0 sodiu, 0 zahar

Gustare 3, ora 20:03
Mere Golden, 80g - 40 calorii, 0 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 9 carbohidrati, 0.1 fibre, 0 sodiu, 0 zahar
--------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL CALORII: 685 calorii, 57.6 proteine, (mic)13.5 grasimi, 75.2 colesterol, 82.3 carbohidrati, 7.5 fibre, 256.9 sodiu, 5.2 zahar

ACTIVITATI FIZICE
Aerobica, impact major, 50min - 303 calorii
Basket, 20min - 158 calorii
Mers 3.5 mile/ora (5.6 km/h), pas vioi, 30min - 73 calorii
Urcat pe scari, 10min - 72 calorii
Metabolism bazal - 1297 calorii
--------------------------------------------------------------------------------------
CALORII CONSUMATE: 1903 calorii
AndradaMara, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1980 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1463 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Răspunde

Informatii despre slabit
alimentatie, calorii, mentinere, randament, sanatos, sfaturi, slabit, sport

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
Slabute sucevence, reuniti-va! ras_cristalin Judetul Suceava 98 13 iun 2013 12:25:46
Slabitul exagerat... nu este neaparat frumos vraji Pregatirea pentru slabire 107 13 iul 2011 23:33:31
Abdomen frumos rallu Exercitii pentru muschii abdomenului 69 08 iun 2011 16:43:42
Va rog sa ma ajutati in lupta cu kilogramele - Artyx93 artyx93 Alimentatie si Sport animale de companie 17 19 mai 2010 09:10:14
Am nevoie de ajutor...va rog caty Am nevoie de ajutor! 14 23 ian 2010 13:56:24

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole